greywolf Postad 5 September , 2008 Rapport Postad 5 September , 2008 CRAI eller leda 3/4 pott typ..svårt att bestämma mig. beror på hur tunt folk värdebettar. andra handen är det sexigt att gå allin. synar han med 33 så svär och spela likadant med 55 nästa gång. OBS: jag är fisk på foldempoker Citera
xlars Postad 5 September , 2008 Författare Rapport Postad 5 September , 2008 CRAI eller leda 3/4 pott typ..svårt att bestämma mig. andra handen är det sexigt att gå allin. synar han med 33 så svär och spela likadant med 55 nästa gång. OBS: jag är fisk på foldempoker Gillar allin i andra handen, kan se synen med AQ:-). Även fold med bra hand såklart. Citera
greywolf Postad 5 September , 2008 Rapport Postad 5 September , 2008 hur spelar du första då? och hur tänker du. Citera
DrRoland Postad 5 September , 2008 Rapport Postad 5 September , 2008 Jag har varit utsatt för hackers och har inte kunnat använda datorer eller spela poker sista tiden. Helt sjuk historia med hackingen men jag tror inte det varit pokerrelaterat även om de har kunnat se min skärm. Hittade bla ett konferensprogram där 6 användare kunde se min skärm och diskutera samtidigt. Sick. De tog alla bilder och databaser även textfiler med handhistorik när jag upptäckte dem. Hur fick du reda på det? Citera
xlars Postad 5 September , 2008 Författare Rapport Postad 5 September , 2008 hur spelar du första då? och hur tänker du. TP Allin, inte så djupa tankar men potten är stor. Tror det är dumt dock han foldar sämre tror jag, CF är nog bäst? Väldigt stabil fi. Citera
xlars Postad 5 September , 2008 Författare Rapport Postad 5 September , 2008 Hur fick du reda på det? Det låg i C:\windows\någotannat. kommer ej ihåg exakt edit: om du menade programmet? Citera
greywolf Postad 5 September , 2008 Rapport Postad 5 September , 2008 TP Allin, inte så djupa tankar men potten är stor. Tror det är dumt dock han foldar sämre tror jag, CF är nog bäst? Väldigt stabil fi. C/F verkar lite kallt..han borde ju betta sämre ess om vi checkar..alla ess där han drar på hjärterfärgen tex. svårt det här med poker ..brukar han vika mot trebet eller synar han med dåliga suitade ess tex? Han borde ju ha typ en KQ,AJ,AQ eller nåt sånt. Jag skulle betta en lagom summa (allin?) och sedan låta han gissa. Vi kan ju köra samma spel när vi missat färgen med så det e ju inte så att han kan blixtfolda direkt och vi borde ha bäst hand. Slå sönder tangentbordet om han har AQ obviosly. Citera
xlars Postad 5 September , 2008 Författare Rapport Postad 5 September , 2008 Jag har ju bluffimage så allin är kanske inte fel. Men inte bluffar man där eller? Tror han checkar sämre A ganska ofta. Citera
xlars Postad 5 September , 2008 Författare Rapport Postad 5 September , 2008 Men kan ju aldrig folda här mot himpan. BossMedia Game #792969995: Table Karin 15 - $50.00/$100.00 - No Limit Hold'em - 22:10:26 - 2008/09/03 Seat 1: xlars ($42380.00) Seat 2: tms ($20207.50) Seat 3: Himpan ($102988.50) Seat 4: Bareev ($25130.01) Seat 5: klättermus ($42515.00) xlars posts the small blind of $50.00 tms posts the big blind of $100.00 klättermus is the button *** HOLE CARDS *** Dealt to xlars Himpan raises $400.00 Bareev folds klättermus folds xlars raises $1400.00 tms folds Himpan calls $1400.00 *** FLOP *** xlars bets $2175.00 Himpan raises $7950.00 xlars goes all-in with $40980.00 Himpan calls $40980.00 *** TURN *** *** RIVER *** *** SUMMARY *** Total pot $84845.00 | Rake $15.00 Board: xlars won ($0.00), showed tms won ($0.00), mucks Himpan won ($84845.00), showed Bareev won ($0.00), mucks klättermus won ($0.00), mucks Citera
greywolf Postad 5 September , 2008 Rapport Postad 5 September , 2008 ok vi vill ju inte att han ska checka bakom sämre ess det vore synd. Bättre o ställa för värde då. Ifall han e väldigt stabil och lite vek så kan vi ju C/F men då kan vi ju faktiskt bluffa i det här läget ..om vi missat färgen tex med KTs. Citera
xlars Postad 5 September , 2008 Författare Rapport Postad 5 September , 2008 ok vi vill ju inte att han ska checka bakom sämre ess det vore synd. Bättre o ställa för värde då. Ifall han e väldigt stabil och lite vek så kan vi ju C/F men då kan vi ju faktiskt bluffa i det här läget ..om vi missat färgen tex med KTs. Ja ställa måste vara bäst, cf som god 2:a. Han visa AQ vilket gjorde mig osäker på mitt spel. Ja bluffa här med missat drag är nog bra för ingen gör ju det. Ofta han har en bra hand nog att syna med dock som AK eller 2par, så lite osäker. Citera
matjo Postad 5 September , 2008 Rapport Postad 5 September , 2008 En liten fråga. Hur tänker du i första handen på turn när du checksynar istället för att betta igen när du plockar upp färgdraget? Släpper han inte lite händer som JJ-88, veka färgdrag etc? /Mattias Citera
xlars Postad 5 September , 2008 Författare Rapport Postad 5 September , 2008 En liten fråga. Hur tänker du i första handen på turn när du checksynar istället för att betta igen när du plockar upp färgdraget? Släpper han inte lite händer som JJ-88, veka färgdrag etc? /Mattias Jo men jag tror han har en dam och tycker jag har odds att syna eller så är han ute på en ren bluff och då har jag ju bäst hand. Risk att bli bortbetad på rivern då iofs. Jag lär ju inte orka syna med A hög. På floppen tror jag att jag leder såklart. Tror alltså han checkar JJ och sämre. Citera
xlars Postad 5 September , 2008 Författare Rapport Postad 5 September , 2008 Dagens mål bänkpress 90kg, marklyft 170kg.(bröst/rygg idag) Totalmiss på allt, är för klen. Träna utvilad är nog bra . Framtidsmål gula mästerfloatarn klättermus tbc... Citera
pezdawg Postad 5 September , 2008 Rapport Postad 5 September , 2008 Fattar inte stats, grafer och dylikt. Är för gammal för sånt alt för ointelligent. Men betyder det du la upp att du tappade 380k på ca 3000 händer? Citera
stonethailand Postad 5 September , 2008 Rapport Postad 5 September , 2008 Trist xlars, såg lite tiltat ut. Vare klättermusen som drog ut dig mest? Såg en riktigt sjuk jävla hand mot Nabbes, du rivrade kåk o nabbes rivra stegen. Lycka till o komma tillbaka, +70 för veckan är ju sinnes efter den natten.. Citera
xlars Postad 5 September , 2008 Författare Rapport Postad 5 September , 2008 Utmanar Svidler på 3 0 blitz 10 matcher. Han måste vinna 7st. $1000 Insats. Jag har inte tränat eller spelat mer än 50 blitz partier ungefär på 10 år så han är klart bättre än mig. Peter? Citera
xlars Postad 5 September , 2008 Författare Rapport Postad 5 September , 2008 Trist xlars, såg lite tiltat ut. Vare klättermusen som drog ut dig mest? Såg en riktigt sjuk jävla hand mot Nabbes, du rivrade kåk o nabbes rivra stegen. Lycka till o komma tillbaka, +70 för veckan är ju sinnes efter den natten.. Klättermusen spela mot mig i position floata och vann, värdebeta och fick syn så han spelade ut mig idag. Ja får se det som en sjuk varians bara. +500k -400k haha. fan... Citera
xlars Postad 5 September , 2008 Författare Rapport Postad 5 September , 2008 Fattar inte stats, grafer och dylikt. Är för gammal för sånt alt för ointelligent.Men betyder det du la upp att du tappade 380k på ca 3000 händer? Ja men det stämmer inte riktigt SvS importen är rätt kass var nog mer. 40/30 preflopstats funkar inte riktigt (de är för bra för det) om jag inte heter Ivey, lite flyt dock så hade jag ju vunnit massor. Gambol. Citera
xlars Postad 5 September , 2008 Författare Rapport Postad 5 September , 2008 Såg en riktigt sjuk jävla hand mot Nabbes, du rivrade kåk o nabbes rivra stegen. Ja Nabbe fick nått gula xlars hat i sig, det är ett spel Nabbe ta de lugnt. Citera
Metaddict Postad 5 September , 2008 Rapport Postad 5 September , 2008 Där finns ju iaf massor att jobba på med statsen, alltid nåt Citera
xlars Postad 5 September , 2008 Författare Rapport Postad 5 September , 2008 Där finns ju iaf massor att jobba på med statsen, alltid nåt Ja en dag kan jag ju bli bra, som redargo gigantiska preflopläcka på stars. Spelade schack precis remi mot en 1450 ratad, förivra mig kanske lite Svidler har 2450. Citera
kravmärkt Postad 5 September , 2008 Rapport Postad 5 September , 2008 Där finns ju iaf massor att jobba på med statsen, alltid nåt första gången du inte klagar på att någon är nit Citera
xlars Postad 5 September , 2008 Författare Rapport Postad 5 September , 2008 Krossa en med 1100 med överlägsen tidshantering, hehe. xlars på ICC Citera
xlars Postad 5 September , 2008 Författare Rapport Postad 5 September , 2008 Ironin flödar skillzen lyser med sin frånvaro:-(. Citera
Recommended Posts