MikeTime Postad 29 Augusti , 2008 Rapport Postad 29 Augusti , 2008 Du bor på landet va mr kramer? ...och med det menar du...? Citera
KingCosmoKramer Postad 29 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 29 Augusti , 2008 Du bor på landet va mr kramer? Nej, men personen jag pratar om gör det. Citera
Waggho Postad 29 Augusti , 2008 Rapport Postad 29 Augusti , 2008 Diskussionen kring hur gammal KCK är har avdelats hit. Citera
MacDaddy Postad 29 Augusti , 2008 Rapport Postad 29 Augusti , 2008 Låter ju som killen jag trodde du var Citera
psykologen Postad 29 Augusti , 2008 Rapport Postad 29 Augusti , 2008 ...och med det menar du...? Fördommar mot oliktänkande är större där. Killen verkar tämligen harmlös även om hans böjelser inte är helt vanliga. Nej, men personen jag pratar om gör det. Aldrig att du är storstadsbo som startar en tråd om detta. Citera
*Adde* Postad 29 Augusti , 2008 Rapport Postad 29 Augusti , 2008 Du Kramer. Detta låter som ett fint upplägg till en "off topic"-dagbok: -Du söker så mycket det är möjligt kontakt med denna intressanta figur. Bli gärna kompis och gräv djupare. -Vid beslutsfattande om hur du ska agera mot din kompis lägger du upp en omröstning här. Vad säger du? Du behöver ju inte vara taskig, men kanske lite utmanande? Kör hårt, men se över livförsäkringen först. Citera
Saint_Bjorn Postad 29 Augusti , 2008 Rapport Postad 29 Augusti , 2008 Jag hade 3-4 såna i min högstadieklass. Tror alla blev civilingenjörer till slut. Citera
Jennez Postad 29 Augusti , 2008 Rapport Postad 29 Augusti , 2008 Jag hade 3-4 såna i min högstadieklass. Tror alla blev civilingenjörer till slut. Vilket väl bekräftar att de är störda? Citera
wallie999 Postad 29 Augusti , 2008 Rapport Postad 29 Augusti , 2008 Låter ju som någon (ev. mildare) form av autism. Kanske Asperger eller ngt ditåt. +1 på Aspergers syndrom Jag röstar för att du ska försöka att lära känna honom. Personer med aspergers syndrom brukar vara extrema fack-nördar och han har säkert mycket spännande att berätta. Citera
Saint_Bjorn Postad 29 Augusti , 2008 Rapport Postad 29 Augusti , 2008 Vilket väl bekräftar att de är störda? Absolut. Man borde ju misstänkt nåt när de alla bar såna här: Men helt sant alltså, jag hade ett gäng i den klassen som alla passar in i beskrivningen och som enligt vad jag hört alla blev ingenjörer. Citera
PinkFloyd Postad 30 Augusti , 2008 Rapport Postad 30 Augusti , 2008 vad pluggar ni i klassen? är det många personer i klassen? har du pluggat där länge? Citera
KingCosmoKramer Postad 30 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 30 Augusti , 2008 Aldrig att du är storstadsbo som startar en tråd om detta. lol fick du ditt psykologdiplom hemskickat på posten eller? Citera
Recommended Posts