Gå till innehåll

Pokertracker 3 + Prima = </3?


MangeJao

Recommended Posts

Hej!

 

Jag köpte pokertracker 3 för ett tag sedan. Nu har jag bytt till prima-nätverket.

Är det någon som har hört om någon slags handconverter (finns en till svenska spel) så att det går att importera händer? Skulle vara guld värt då jag inte är så sugen på att köpa PT2 och sen efter någon månad så kommer prima ändå vara kompatibelt med PT3 ändå... :evil:

 

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena Mange,

 

Om jag inte misstar mig så är det väl så att man får PT2 +hud gratis när man köper PT3? Det står iallafall så på deras hemsida,fast det kanske tillkom nyligen? Annars kolla upp det och använd sedan PT2 tills PT3 börjar fungera för prima.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena Mange,

 

Om jag inte misstar mig så är det väl så att man får PT2 +hud gratis när man köper PT3? Det står iallafall så på deras hemsida,fast det kanske tillkom nyligen? Annars kolla upp det och använd sedan PT2 tills PT3 börjar fungera för prima.

 

Shit, det hade jag verkligen missat! Jag får stå ut med V2 så länge :shock: Tack för hjälpen! :).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...