Gå till innehåll

SnG-Spelare Goes CG (Micro)

Bubblan

Recommended Posts

• Svars 979
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jobba vidare så släpper det.

Många vi möter är verkligen usla. De försöker bokstavligen kasta pengar på en men lyckas inte.

Jo, det är verkligen inte många som har spelsinne. Ruskigt komiska syner ganska ofta. Tyvärr är sällan resultaten av dom synerna särskilt tillfredställande för mej själv...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1/11: 23 spelade, resultat: -$66

2/11: 20 spelade, resultat: +$80

3/11: 22 spelade, resultat: -$264

4/11: 15 spelade, resultat: +$570

5/11: 13 spelade, resultat: -$15 (12 x $22, 1 x $11)

6/11: 5 spelade, resultat: +$130

7/11: 42 spelade, resultat: -$304

8/11: 16 spelade, resultat: +$48

9/11: 27 spelade, resultat: -$96

10/11: 9 spelade, resultat: -$58

11/11: 8 spelade, resultat: +$184

12/11: 32 spelade, resultat: -$84

13/11: 10 spelade, resultat: +$120

14/11: 8 spelade, resultat: +$124

15/11: 10 spelade, resultat: -$80

16/11: 5 spelade, resultat: +$110

17/11: 15 spelade, resultat: -$50

18/11: 18 spelade, resultat: -$96

19/11: 18 spelade, resultat: -$76

20/11: 10 spelade, resultat: +$140

Nu har jag spelat min sista SnG för månaden. Åtminstone för min A-rulle, det blir möjligen lite freerolls. Resultatet denna månad är pinsamt dåligt och jag har dragit in mer på bonusar än på spelet. Inte mycket att göra dock annat än att fortsätta att hålla uppe spelet och hoppas att det vänder snart. Idag torskade jag 3/4 HU och i alla av dom hade jag ett stort grepp och en 70/30 eller 75/25 utan att lyckas knyta åt säcken. Det enda man kan göra själv är att se till att göra EV+moves. Att dom vissa månader ändå är sjukt EV- är inget man kan göra något åt. En bubbla igår var rätt komisk. Var i toppen markermässigt och fick JJ på BB. Shortisen ställde UTG för ca 7xBB och jag synade. Han visade upp 77 och floppade 7an. Några händer senare har han klonkat till sej en stack som täcker min. Han höjer upp till 2,5xBB och jag pushar min KK. Han "tänker" en sekund och synar sen med 33 och för sitt genidrag blir han belönad med en 3a. Det har vart ganska standard hela månaden och just den turren är det bästa exemplet på hur hela månaden har varit.

Det enda positiva är att jag avslutade med en plusdag. Hade för en gångs skull ganska bra kort stundtals. Tyvärr blev dom söndermalda av sämre alldeles för ofta även idag.

Fiaskomånad. Men jag kommer igen!

Länk till kommentar

Tjena Bubblan

har missat din blogg här tidigare, tradigt med CW som är heeeeelt död numera, hade tagit över skiten om jag bara fått tag i ägarna, men men ska följa din blogg här nu istället.

Höres

/Hajfisken

p.s Trodde vi skulla hamna i Div I nästa år, men Harju och Omark verkar ha tagit stora steg...GÖTT!!

Länk till kommentar

Tjena Bubblan

har missat din blogg här tidigare, tradigt med CW som är heeeeelt död numera, hade tagit över skiten om jag bara fått tag i ägarna, men men ska följa din blogg här nu istället.

Höres

/Hajfisken

p.s Trodde vi skulla hamna i Div I nästa år, men Harju och Omark verkar ha tagit stora steg...GÖTT!!

Tjabba Hajfischken! :)

Jo, det suger rätt mycket ap-pung att dom dödade CW.

Hehe jo Omark och Harju är ju gudar just nu! :)

Tror det kan räcka långt och Miettinen verkar vara på G tillbaka. Om bara Chabada och Bartecko kan börja leverera lite så skulle det kunna bli en fin placering i tabellen :)

Länk till kommentar

Har vart rätt dött här ett tag nu och det beror på att jag spelade klart med min A-rulle för ett tag sen. Blev runt $725 plus tror jag inklusive bonus. Betyget för det är ett mycket svagt G- i min bok.

Senaste veckan har jag hunnit med att gula två projektrullar. En på VC som var på under $1 där jag lirade micro-micro SnGs men megamotriggen satte stopp där. Hade en annan på Unibet där jag hade ca $18 men dom brände jag på $2,5+$0,25 SnGs. Lirade mixat med regulars och megaturbos och hade en hel del motflyt där med. Har vart ganska mycket motvind hela månaden.

Men på en annan Ongamesajt hade jag lite playerpoints som jag kunde köpa in mej i MTTs för och till slut tog jag mej ITM i en $3 MTT där vi var tre pers och jag vann! :D Fick $9 som jag nu har grindat upp till drygt $34 via $2,2 DoNs och ska fortsätta med den rullen månaden ut. Sen blir det att lira $22 SnGs med A-rullen på Heypoker i december.

Kommer att bokföra novembers resultat inom kort samt sätta upp mål för december.

Forza Luleå! :)

Länk till kommentar

Fyfan så skönt det är ibland! Efterlyste tidigare idag att Bartecko och Chabada skulle börja leverera för Luleå Hockey och genast hänger Bartecko tre baljor och Chabada assar till två. Att sen Harju och Omark fortsätter att ånga på är inte heller urin det. Två baljor av Harju och en ass av Omark i dagens vinstmatch med 5-3 mot Rögle. Satan så jämn Elitserien är just nu!!! :)

Länk till kommentar

November är helt över spelmässigt. Var över en vecka sen jag ansåg mej ha spelat klart med A-rullen och gjorde bokslut där. Efter det har jag lirat med några små projektrullar med blandade resultat. Gulade två av dom men den ena har gått från $0 till $36 och den kommer jag att nöta billiga DoNs på med disciplinerad BR-skötsel. Målet blir först och främst $1000. Det lär ta ett tag då jag bara kommer att lira med den rullen när jag är klar med målen varje månad med A-rullen och lite där emellan när jag känner för att lira lite lägre nivåer.

Så här gick november:

Spelade: 333 st (332 x $22, 1 x $11. Mål: 200 st)

Placeringar:

1. 37 st

2. 37 st

3. 45 st

4. 37 st

5. 32 st

6. 29 st

7. 37 st

8. 36 st

9. 23 st

10.20 st

Resultat: +$325 (Mål: +$800) (Frirullar gav ytterligare +$17)

ROI SnGs: 4,4% (Mål: 18%)

Bonus: $400

Totalt: +$742

Uttag: $291 (50% av vinsten (SnGs + Frirullar) och 30% av bonusen)

Bankrulle efter uttag: $1370

Målen för kommande månad är följande:

240 games vilket ger $300 i bonus, ROI 15% och ett plusresultat på $800. Förhoppningen blir alltså att gå plus $1100 med bonus.

Wish me luck or go f*ck yourself! ;)

Länk till kommentar

Fyfan. December har börjat helt jävla katastrof. Jag är topp 5 i princip varje gång men det går jävlar inte att ta sej förbi bubblan. Har man KK har någon KQ och floppen bringar två damer. Har man QQ har någon KK som står. Har jag AA synar nån 10xBB pre med Q3s och drar in en färg. Floppar jag topp tvåpar och pushar synar någon pajas med undre delen av öppet stegdrag och sätter stegen redan på turn. Jag börjar mer och mer undra om folk har fuskprogram där dom ser vad brädan ska komma med, för det görs ju syner som inte finns på världskartan och varje gång så får dom tammefan ett monster i belöning.

Tack så jävla mycket för välkomnandet Heypoker! Dra åt helvete!

Länk till kommentar

Det är helt magiskt på Ongame just nu. Alla andra spelare än jag är HELT JÄVLA DUMMA I HUVUDET!!!!!!!!!! Pushar J10 på 8910x bräda mot en idiot som jag vet är svag med dubbla stackar tidigt på låga blinds. Han hittar synen med A9 efter turn alltså den utvecklingsstörda jävla idioten och hittar A på river. KK mot QQ blir rövmos. AQ mot AJ, AK mot KQ och listan fortsätter i all evighet. Och i ALLA är jag den som pushar och får helt omotiverade syner som mirakel-drar ut varenda jävla gång. 11 raka torsk nu mot dessa dumma jävla stolpskott som inte kan ett skit poker, matematik eller läsning av situationer. Hur i helvete kan man ha så här jävla oflyt i ca 500 raka games? Jag har avrt vinnande i 1,5 år och krossar spelet hårdare än nånsin, men resultatet har aldrig vart lika jävla illa som nu. Det är något ruttet över Ongame just nu. Är det bottar som spelar som VET att dom kommer att få dra ut?

Igår tex låg jag sist på bubblan och chiptrean hade drygt dubbla min stack. Då hamnar han i en kukmätning mot CL och med 43 på floppen KQ3 blir han reraisad all in och hittar synen med par i 3or. CL hade KQ för topp tvåpar och turn kommer genast med en trea och ger dumjävla idioten triss där han helt omotiverat synar sej all in med läge att folda sej ITM. Senare åkte CL ut efter en ny suckout av dumjäveln :D Har en polare som också blir hårt rövknullad varje kväll då han får in degen som megafavorit gång på gång. FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Länk till kommentar

Kvällens värsting. Med tre kvar har jag BB och AK. Jag har ca 3K och blinds är 200/400. SB som har dubbla min stack pushar rakt ut med K3o och jag synar såklart. Floppen är AQx, turn 3, river 3 och precis så har HELA kvällen varit. 19 spelade och 12 inköp back. Har vart 70-95% favorit vid ALLA tillfällen då jag har åkt ut, utom två då jag sprungit in med AK i AA och KK på bubblan... Så jävla typiskt att det är jsut jag som får AK på SB där när bordets sämste sitter med monster. Exakt som det har varit i över 500 games. Det är för helvete helt jävla sinnessjukt!!! Det kan inte finns nån annan förklaring än att det är riggat. Så här jävla otur kan man bara inte ha!!!!! Runner runner och skit hela tiden och det är inte runner runner färg utan typ runner runner fyrtal och skit. Helt jävla sinnessjukt. Vad fan kan jag göra? Möter universums sämsta spelare där ingen har en foldknapp och så får jag alltid in degen i sjukt EV+iga EV+ lägen och så förlorar jag 99% av gångerna. Det kan fan inte vara möjligt!!!

Länk till kommentar

ROI -28% efter 72 spelade. Jag har aldrig varit med om dess like. Får absolut inga händer och när jag väl får något så blir den handen brutalt utdragen eller så är den slagen av en ännu bättre och jag har 0% utdragningar denna månad till min favör... Jag tror inte att det vore svårt att hålla en ROI på 30-40% på $22 FR regular på Ongame. Så jävla värdelöst är motståndet, men inte fan går det att vinna ändå...

Länk till kommentar

Scopa dig nyss, sjukt.

Förmodligen är det en äcklig variansswing, men att ha ett ROI på -27%... snart kommer ju fiskskålen även fast du inte förtjänar den.

Be någon polare studera spelet, kolla så att du följer samma mönster som du brukar göra så bör det ju vända snart. Sit&go är ju äckligt ibland...

Länk till kommentar

Scopa dig nyss, sjukt.

Förmodligen är det en äcklig variansswing, men att ha ett ROI på -27%... snart kommer ju fiskskålen även fast du inte förtjänar den.

Be någon polare studera spelet, kolla så att du följer samma mönster som du brukar göra så bör det ju vända snart. Sit&go är ju äckligt ibland...

Hehe, jo det vore förjävla illa. Gick lite bättre igår och har bättrat siffrorna till -17% ROI. Riktigt nöjd med spelet igår men fortfarande en massa set ups som att man får AK i "givna" pushlägen på SB på bubblan när BB har AA och får QQ när nån annan nisse har KK+ och torskar fortfarande dom flesta 50/50-lägena. Har filat till spelet lite och tajtat till spelet i tidig pos där jag har spewat bort lite för mycket marker. Känns som att jag är på gång nu. Men bara därför får jag väl en fetsmäll när det ska till att grindas ikväll :D

Länk till kommentar

Det är så jävla frustrerande att aldrig få sätta idioterna på plats! Fyfan! Ytterligare en dag där jag spelar hur bra som helst, men jävlar i mej så jag åker på runner-runner av alla de slag. Det är så sjukt så jag vet inte vad jag ska kalla det. Får in degen med floppat set mot två överkort som får runner-runner stege tidigt på låga blinds där båda har dubbla startstackar när jag gör en CRAI med mitt floppade set och så ska pappskallen syna med två överkort. Det är så jävla dåligt synat så det är utom denna jord. I en sitter jag på semibubblan med KK på SB, 3,5K i stacken och en IQ-befriad, svettluktande pappskalle har miniraisat till 400 pre. Jag reraisar till 1700 och han hittar blixtsynen, floppen kommer rainbow 8 hög och jag ställer så klart. Han synar med AQ off och blir belönad med A på turn, han hade haft ca 150 marker kvar om jag hade vunnit. Att inte vika AQo preflop där tyder på enorm inkompetens och att man borde göra något annat än att spela poker. Efter det har världens dummaste spelare hälften av markerna på bubblan och är man så kass så lyckas man givetvis donera bort allt och åka som fyra. Jag kunde inte hålla mej för skratt. Enda trösten är att se när idioterna förlorar allt när dom hade kunnat folda sej ITM. Hoppas att det var hans sista stålar och att han inte hade råd att betala hyran och blir vräkt pga detta.

I en annan är blindsen 25/50 och jag raisar upp till 275 med JJ efter några limpare. En synar och floppen kommer 8 hög. Jag orkar inte slowplaya och vet att jag leder så jag skickar in allt på dubbla potten. Fi "tänker" 15-20 sekunder sen synar han med J8 :D :D :D... Naturligtvis fick han 8 på turn. I en annan floppar jag tvåpar med A9 på bubblan och en motståndare vill mäta kuk. Han har AK och får som ni nog förstår sätta 3-outarn på rivern.

I en annan sitter jag med en hygglig stack på semibubblan och raisar upp med AA UTG till 900 på 150/300. BB repushar med K9s och synen är såklart given från min sida. 99 på floppen dödade glädjen i den. Ganska imponerad av hans spel då både han och jag hade stora stackar och två andra hade rätt små. K9 är ju nöten!

I en annan satt jag och en annan spelare lite utsatta med ca 2,5K var och blinds 150/300 emellan oss satt varsin större stack. På knappen får jag AK och raisar till 900. Alla borde förstå att jag är totalt committad och knappast gör det movet med en dålig hand. Men storstacken kan inte hålla kissfingrarna borta från kakburken utan MÅSTE bara repusha med 84 på handen. Där leder jag kanske inte överdrivet stort, men det finns INGEN hand jag raisar med som ligger under mot 84. Det finns ju ingen annan utväg än att han floppar 8an och att jag missar totalt.

Floppar par i tior med AT på 100/200 på 24T-flopp. Vi är tre som ser floppen och någon betar halvpott 300. Jag ställer för 1800 och ett geni synar med K9. K på turn är lika självklart som att man blir pissnödig efter att ha sugit i sej 3 liter kaffe.

Så här bara fortsätter och fortsätter det hela kvällen frånsett ett fåtal där jag lyckas komma ITM och då oftast HU.

Precis +-0 ikväll, en kväll då jag med lite medvind hade vart någonstans mellan $700-$1000 plus. Med normalt utfall hade det lätt blivit $400-$500 plus en sån här kväll. Men just nu går absolut ingenting min väg.

Länk till kommentar

Hoppas du ursäktar men det är riktigt bra underhållningsvärde i denna klagomuren.

Du sätter bra ord på vad man ofta tänker.

Har provat alla former av sng,men just ongames fr 3pris struktur har fanimej dom sjukaste spel jag nånsin skådat.

Man bara vet att man spelar framåtböjd med insmorda skinkor.

Så efter fått rejält ont i rumpan håller jag mig bara till don´s och sh.

Lycka till o hoppas det vänder för dig innan din ringmuskel spricker;-)

Länk till kommentar

Hoppas du ursäktar men det är riktigt bra underhållningsvärde i denna klagomuren.

Du sätter bra ord på vad man ofta tänker.

Har provat alla former av sng,men just ongames fr 3pris struktur har fanimej dom sjukaste spel jag nånsin skådat.

Man bara vet att man spelar framåtböjd med insmorda skinkor.

Så efter fått rejält ont i rumpan håller jag mig bara till don´s och sh.

Lycka till o hoppas det vänder för dig innan din ringmuskel spricker;-)

Hehe, kul att du tycker det är underhållande :D... Ja, jävlar vad tiltad jag har vart senaste tiden. Så dumma motståndare och så otroliga turns och river s:D Dock betydligt bättre idag, fast ändå sjukt otur alldeles för ofta. Fan va fusk att du får ha insmorda skinkor när du blir "assraped" när du spelar. På mej stoppar dom in den torr och dunkar på ;D.. Jajja, bara att böja sej framåt och fortsätta ta emot imorgon! :D

Länk till kommentar

Tack för hälsningen! Klart att du ska slå ut mig sen.:evil:

Jag ber om ursäkt för att jag inte svarade ordentligt. Dålig simultanförmåga och långsam med tangentbordet. Är för gammal för att klara sånt.

//Geografica

Hehe, lugna puckar! Ja, jag är ledsen för att jag skickade ut dej. Men vi tog ju oss båda ITM åtminstone! :)

Länk till kommentar

Huvva så illa den här månaden började. Har kört ganska hårt senaste dagarna och idag var jag dessutom sjuk och hemma från jobbet så då passade jag på att lira en massa. Har några snäpp bättre träffratio nu och några procent färre suckouts i nyllet. Men jävlar så många floppade set och liknande monster jag har fått utdraget mot stegdrag och färgdrag och skit. Hade bara behövts ett uns flyt till så hade jag haft ett par hundra dollar till plus idag. Många bubblor med dominerande händer där fi SYNAR med QJ mot min AQ och A8 mot min AA och drar ut så in i helvete snöpligt med stegar och färger åt alla jävla håll och kanter. Jag har gått lös rätt hårt i chatten idag. Kan inte hålla mej när jag blir utdragen, det går bara inte! :D

$240 plus idag och det var i underkant. $20 back på spelet denna månad efter att för ett par dagar sen varit back närmare $500 ett tag. Låg plus $34 totalt men på mina sju sista ikväll vann jag en och torskade resten på mer eller mindre sjuka sätt. Roligast var en jävel som reraisade all in med K2s på låga blinds och drog ut mej efter att jag först raisat med A9. Har märkt att det är SJUKT många som reraisar all in med skit väldigt ofta. Har satt dit flera idag med halvbra händer. Det är ofta ren skit när dom reraisar all in från SB eller BB. Mycket oftare än jag trodde, så jag har börjat syna mycket lösare nu och det har lönat sej då jag i princip alltid har bäst hand när jag synar sånt jag inte synar med normalt. Många har nog sett att jag har spelat tight och tror att dom kan köra med mej hur som helst. Men nu jävlar är det slut med det! :D

Så här ser det ut denna månad så långt:

1/12: 16 spelade, Resultat: -$52

2/12: 17 spelade, Resultat: -$94

3/12: 13 spelade, Resultat: +$54

4/12: 20 spelade, Resultat: -$220

5/12: 6 spelade, Resultat: -$132

6/12: 18 spelade, Resultat: +$104

7/12: 20 spelade, Resultat: +-$0

8/12: 20 spelade, Resultat: +$20

9/12: 20 spelade, Resultat: +$60

10/12: 30 spelade, Resultat: +$240

Det positiva är att jag har fem raka dagar utan att backa nu även fast jag fortfarande har lite mer oflax än vanligt. Fler såna här dagar önskas i alla fall! Såna här resultat BORDE jag kunna göra varje dag! :)

Länk till kommentar

Säj den lycka som varar. Man ska fanimej ALDRIG skriva efter att det har gått bra. Fyfan såna äckliga suckouts jag har åkt på hela dagen mot alla megasopor. Usch. $100 back och jag vet inte hur jävla många gånger jag fick in degen och blev synad av en hand jag hade dominerad på bubblan där det gällde CL eller åka och få den andra att i princip åka ut. Men AKs var inget värd mot KQ off osv mot synfiskarna idag. Trist att dom var tvungna att slå på motriggen för full sprutt efter bara en dag med normal rigg.

En jävla Hum_Noi hade jag kunnat slita skallen av efter att han sög ut mej åtskilliga gånger i tokviktiga lägen med sina grymt efterblivna syner.

FAN!

11/12: 20 spelade, Resultat: -$100

Mr. T pities fool. Chuck Norris rips the fools fucking head off!

Länk till kommentar

Speldagen började som ett helvete. Chiplead på chiplead åts upp efter en hagelstorm av suckouts på diverse bubblor. Sex raka torsk innan jag bröt trenden och började komma ITM. Sjätte förlusten där jag på semibubblan var CL med närmare 5K i stacken och hade KK på hand när chiptvåan minihöjde till 300 UTG. Jag reraisade till 2,25K vilket var 70% av hans stack och han synar. Floppen QQx betar jag han all in och han har givetvis satt hela turren på spel med en idiotisk AQ-syn och totalcommittat sej. Tror det bara är jag av alla spelare på Ongames $22or som kan läsa en sån situation och lägga AQ där. Men men, det är ju EV+ med såna pappskallar när man har en så pass bra hand som KK att dom inte kan lägga. Jag hade aldrig satt mej i en sån situation när jag ligger tvåa att riskera andraplatsen med bara AQ mot en toktight CL som bara reraisar så stort med en fruktansvärt stark hand.

Efter den handen åkte jag lite senare på ännu en suckout av samma snubbe när han inte kan hålla kissfingrarna borta från kakburken med J9 när jag tokbetar 88 och han träffar såklart J på floppen och slår ut mej. Jag blir toktiltad och bara frustar. Tänker: "Måste slå sönder nånting!" Nästa sekund tänker jag: "Nej hejda dej nu för fan, blir bara jobbigt att städa". Tittar på ett glas och tar upp det men lyckas hålla mej från att kasta det. Frustar lite och sen brister det för mej. Jag har en urdrucken vinare på golvet bredvid datorn och den slår jag allt vad jag har i väggen så att glaset bara sprutar i hela vardagsrummet. Jävligt bra tajming när dammsugarn just har pajjat. Fick ringa en polare som kom över en sväng med en dammsugare. Var längesen jag blev så förbannad så jag slog sönder något. För ett årsen flög det glas lite då och då. Men nu har jag haft sån motrigg så länge så det rann över till slut.

Efter det gick det bättre och jag plussade till slut drygt åtta inköp.

Sista var skönast då jag var less på en spelare som hela tiden skulle syna när jag höjde och sen försöka spela ut mej. Till slut fick jag ett bra läge och fick dubbla upp på bubblan. Sen började jag tokfula mej i chatten och leka kommentator och att mina motståndare var olika superhjältar. Sen slog jag ut dom en efter en. Så jävvla underbart!!!!!! :D

12/12: 12 spelade, Resultat: +$96

13/12: 18 spelade, Resultat: +$184

Länk till kommentar

Jag lirar lite $2,20 DoNs med min projektrulle så här på nattkröken. Spelarna där är så jävla gulliga alltså! :D Jag körde min push med AA på 10/20 efter några limpare. Man får sjukt ofta syn av någon nyfiken jävel och så även denna gång. T9 off fick duga och nog fick han in trissen och skickade mej haha. Grymt standard, men överlag har det gått bra med DoNsen inatt :)

Skulle vara najs att få upp projektrullen till en nivå så att jag åtminstone kan lira $11 SnGs. Kan ta ett tag dock :)

Länk till kommentar

Nu är jag klar med A-rullen för denna månad. Det har vart riktigt jobbigt psykiskt med den downswing som månaden började i. Totalt plus $140 på spelet vilket är IG, men jag är grymt nöjd med sista halvan då jag plussade ca $650 på 114 games. Låg fett back halvvägs alltså så nu blir det att koncentrera mej på projektrullen resten av månaden. Det började ju med att jag hade lite player points på en ongamesajt som jag köpte in mej i MTTs för och till slut vann $9 i en. Dom $9 har jag sakta byggt upp med att lira lite $2,20 DoNs med. Idag tyckte jag att det var dags för lite $5,50 SnGs FR regular med dom ca $50 jag hade i den rullen och det har gått bra. Nu har jag $142 i projektrullen. Mycket skönt att lira lite billigare SnGs och det har hittills inte vart svårt att spöa den nivån :) Har en $50 bonus att spela mot och är snart halvvägs. Den ska clearas innan månaden är över. Krävs inte så mycket spel för det :)

Backade rejken idag med A-rullen och får skylla mej själv lite då jag tog en onödig risk med 66 i en på bubblan då jag var CL. Synade mest för att jag inte gillade den spelaren och hoppades på 50/50 men han hade JJ och sen drog han ut mej när han synade ner mitt ställ ett par händer senare. Han fick färg med Q10 som han instasynade mitt AJ-ställ med... Tror jag har 100% förluster denna månad då mina all ins har fått syn på bubblan eller semibubblan. Antingen har jag sprungit in i AA eller så har den som synat dragit ut rejält :D

Efter första halvan av mina SnGs hade jag ca tre gånger så många bubblingar och semibubblingar som någon ITM-placering så det har hela tiden gått åt rätt håll.

12/12: 12 spelade, Resultat: +$96

13/12: 18 spelade, Resultat: +$184

14/12: 10 spelade, Resultat: -$20

Spelade SnGs i december: 240

Placeringar:

1. 29 st

2. 26 st

3. 24 st

4. 33 st

5. 31 st

6. 27 st

7. 21 st

8. 17 st

9. 22 st

10.9 st

Resultat: +$140

ROI: ~2,65%

Bonus: $300

Totalt: +$440

Uttag: $160 (50% av vinsten samt 30% av bonusen)

Rulle inför januari: $1650

Länk till kommentar

• 4 weeks later...

Ny månad och nya mål. Eftersom det har gått så pass segt senaste månaderna så får jag nog sänka målen denna månad. Målsättningen är att hinna 320 games. På dessa ska jag ha 10% ROI = drygt $700 plus. Det har börjat skapligt, betydligt bättre än förra månaden i alla fall. 44 games hittills och $112 plus. Hyfsat motriggad idag men tålamodet är det inget fel på.

3/1: 4 spelade, +$12

4/1: 24 spelade, +$92

5/1: 16 spelade, +$8

Länk till kommentar