jaketheman Postad 22 Mars , 2005 Rapport Postad 22 Mars , 2005 sry för rubriken. är bara så jävla piss off nuuuuuu. måste skrivca av mig. har tenta tills igår, upptäckler stort jävla prov imorrn. stort jävla prov nästa vecka, plus muntliga redovisningar i ekonomi..... blir så jävla lack på skolan....................hjälp mig. sry again om tråden är allmänt ointresant osvosvoosv. jakob * RP till något läsbart! - QoS * Citera
King_ingo Postad 22 Mars , 2005 Rapport Postad 22 Mars , 2005 Hoppas du inte stavar på det här viset på tentorna. Citera
Zikes Postad 22 Mars , 2005 Rapport Postad 22 Mars , 2005 Framförhållningen hos dig verkar ju vara på topp också.... Det hela borde ju inte komma som en direkt överraskning. Du får väl förbereda dig som alla andra studenter... Jag kommer att på en fyra veckors period nu ha 5st tentor. 2 ordinarie och tre stycken som jag ska skriva om. Lycka till! Ha det! /Zikes Citera
jaketheman Postad 23 Mars , 2005 Författare Rapport Postad 23 Mars , 2005 ty Zikes, sry om jag blev lite sur i tenta tråden. Men jag är ung med ett hett temperament. Och nej, försöker inte att stava så dåöligt på tentorna som jag gör här på PF. Citera
Recommended Posts