DoNNiaL Postad 23 Augusti , 2008 Rapport Postad 23 Augusti , 2008 Tänkte börja spela på nätet igen efter ett och ett halvt års uppehåll. Nu till min fråga: Jag tänkte börja med att lägga in 1000 SEK, och sedan bonushora ett tag för att snabbare bygga upp en stack. Hur räknar jag ut vad som är en bra bonus för mig? JAg har hört att en bra bonus är de som går snabbast att klara av. Logiskt. Hur räknar jag ut vad som är en bra bonus? Contributed, 3x-12x etc... Har ni något tips? (Om detta hör till tråden...) Citera
ladida Postad 23 Augusti , 2008 Rapport Postad 23 Augusti , 2008 kolla in bra sidor som förklarar detta på varje bonus. Typ bonuswhores.com, pokerlistings.com, easybonus.net etc Förstår du fortfarande inte, kontakta bara dom som erbjuder dessa bonusar du vill ta. Citera
bogus Postad 24 Augusti , 2008 Rapport Postad 24 Augusti , 2008 Tänkte börja spela på nätet igen efter ett och ett halvt års uppehåll. Nu till min fråga: Jag tänkte börja med att lägga in 1000 SEK, och sedan bonushora ett tag för att snabbare bygga upp en stack. Hur räknar jag ut vad som är en bra bonus för mig? JAg har hört att en bra bonus är de som går snabbast att klara av. Logiskt. Hur räknar jag ut vad som är en bra bonus? Contributed, 3x-12x etc... Har ni något tips? (Om detta hör till tråden...) Allt mer än 50% Rakeback måste vara att anses som bra. Citera
Recommended Posts