Clarre Postad 22 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2008 Jag har ett antal reklamkortlekar som har blivit över. Märket är Carta Mundi. Max ett 10-pack per person tillsammans med nyckelband. Även dessa är reklamprodukter som har blivit över. Kortlekarna finns och hämtas i Linköping. Skicka ett PM till mig så bestämmer vi en tid och plats för överlämning. När produkterna är slut så skriver jag det här. Svaren hanteras i turordning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ripperkof Postad 22 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2008 James Bond?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 23 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2008 Chans att betala porto för paket? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KikkomaN Postad 23 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2008 Jag tar gärna 3-4 som du kan skicka som brev. Jag betalar porto. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ztranger Postad 23 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2008 Reklam för? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eloket Postad 23 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2008 Papper eller plast? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 23 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2008 Papper eller plast? ? Jag kan tänka mig att hämta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Clarre Postad 23 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 23 Augusti , 2008 Reklam för? MultiPoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Clarre Postad 23 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 23 Augusti , 2008 Papper eller plast? Papper Det är inte min favoritkortlek, men de är inte helt usla heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Clarre Postad 23 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 23 Augusti , 2008 ? Jag kan tänka mig att hämta Skicka ett PM till mig =) hanteras där i turordning Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Clarre Postad 23 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 23 Augusti , 2008 Chans att betala porto för paket? Jag slipper helst det trixandet. Om jag mot förmodan inte blir av med dom i Linköping så återkommer jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 23 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2008 Jag slipper helst det trixandet. Om jag mot förmodan inte blir av med dom i Linköping så återkommer jag. I'll be here. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TobbeZZ Postad 23 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2008 jag , beroende vad porto kan kosta pm me Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts