TheFool Postad 22 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2008 Det kanske bara är jag som missat det, men säg att jag gör en sökning på "mamma". Jag får upp olika sökträffar, och väljer då kanske att klicka på en dagbok där ordet "mamma" fanns med. Ordet mamma är då markerat i rött, men det kan vara jobbigt att bläddra bland flera hundra sidor i en dagbok bara för att hitta sökordet. Min fråga lyder som följer: När jag gjort en sökning och fått träff, hur hittar jag då direkt till stället där sökordet finns med. Kanske blev lite otydligt, berätta om så är fallet så försöker jag att förklara igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 22 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2008 Det kanske bara är jag som missat det, men säg att jag gör en sökning på "mamma". Jag får upp olika sökträffar, och väljer då kanske att klicka på en dagbok där ordet "mamma" fanns med. Ordet mamma är då markerat i rött, men det kan vara jobbigt att bläddra bland flera hundra sidor i en dagbok bara för att hitta sökordet. Min fråga lyder som följer: När jag gjort en sökning och fått träff, hur hittar jag då direkt till stället där sökordet finns med.Kanske blev lite otydligt, berätta om så är fallet så försöker jag att förklara igen Välj "visa inlägg" istället för "visa ämnen". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 22 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2008 Det kanske bara är jag som missat det, men säg att jag gör en sökning på "mamma". Jag får upp olika sökträffar, och väljer då kanske att klicka på en dagbok där ordet "mamma" fanns med. Ordet mamma är då markerat i rött, men det kan vara jobbigt att bläddra bland flera hundra sidor i en dagbok bara för att hitta sökordet. Min fråga lyder som följer: När jag gjort en sökning och fått träff, hur hittar jag då direkt till stället där sökordet finns med.Kanske blev lite otydligt, berätta om så är fallet så försöker jag att förklara igen Enkelt. Ändra Visa resultatet som [x] Ämnen [ ] Inlägg till Visa resultatet som [ ] Ämnen [X] Inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheFool Postad 22 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 22 Augusti , 2008 Tänkte väl det! Tack ska ni ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts