DiBiagio Postad 21 Augusti , 2008 Rapport Postad 21 Augusti , 2008 Hej, Jag vill att en moderator tar bort mitt konto. Kl. 22.00 imorgon kommer jag försöka logga in och då vill jag att det inte ska gå, dvs att någon har tagit bort/raderat mitt konto. Tack på förhand! Citera
eurythmech Postad 21 Augusti , 2008 Rapport Postad 21 Augusti , 2008 Byt lösenord på fyllan istället. Det vore vidrigt om en persons inläggshistorik försvann. Dessutom, varför pm:ar du inte? Citera
devalanteriel Postad 21 Augusti , 2008 Rapport Postad 21 Augusti , 2008 Vet att han bett Ola tidigare; antog att det var fixat. Nu har jag stängt av kontot, raderar gör vi dock inte utan exceptionellt bra skäl. Citera
gdaily Postad 21 Augusti , 2008 Rapport Postad 21 Augusti , 2008 Vi kan låsa ditt konto. Inga problem. Men givetvis kan vi inte ta bort gamla inlägg. antog att det var fixat. Det var inte fixat efetrsom han inte svarat på mitt sista PM Citera
Othello Postad 21 Augusti , 2008 Rapport Postad 21 Augusti , 2008 Men tråden var ganska rolig i alla fall. "ONCE CONTACT HAS BEEN ESTABLISHED WITH THE ACCOUNT OWNER YOU WILL REPORT BACK TO ME USING FORM 45B DETAILING THE PROGRESS OF THE CLOSURE OF THE ACCOUNT! AT 2200 HOURS I WILL VERIFY THAT THE ACCOUNT IN QUESTION IS INDEED CLOSED. YOU GOT THAT PRIVATE?! " Citera
eurythmech Postad 21 Augusti , 2008 Rapport Postad 21 Augusti , 2008 Större -ikoner till forumet plz Citera
Recommended Posts