TotalFarsa Postad 21 Augusti , 2008 Rapport Postad 21 Augusti , 2008 Är inte typen som spelar dessa mmorpg eller vad de kallas. Men den här promon för warhammer online fick mig att le och överväga det iaf... Länky-clicky Citera
wortex557 Postad 21 Augusti , 2008 Rapport Postad 21 Augusti , 2008 Sjukt jävla snyggt,men det såg ut att vara ganska inspirerat av LOTR. Citera
eurythmech Postad 21 Augusti , 2008 Rapport Postad 21 Augusti , 2008 Ja, det dräller ju verkligen av fantasy som inte är det. Citera
Dante Postad 21 Augusti , 2008 Rapport Postad 21 Augusti , 2008 Det där är ju bara ett videoklipp och spelet i sig är inte i närheten av att vara lika snyggt även om det också ser mycket bra ut. Jag betatestar warhammer online och tycker bra mycket bättre om det än WoW som jag tröttnade på väldigt snabbt. Än så länge tycker jag dock det har en bra bit kvar till mythics gamla spel Dark age of camelot, det enda MMORGet som hållit mig intresserad en längre tid. Lyckas dom få till PvP:n lika bra som i daoc så blir det bra mycket mindre poker för mig i höst Citera
Recommended Posts