Gå till innehåll

Problemlösning, MasterCard!


H5Koffe

Recommended Posts

Tjenna mitt namn är Kalle och jag kommer tillsammans med Chris finnas på forumet för eventuella frågor kring High5Action.

 

Jag har sett att det funnits frågor kring insättningar med MasterCard och mycket riktigt kan detta ibland vara krångligt.

 

I Entractions licensavtal med MasterCard krävs det att kund verifierar vissa uppgifter. Detta sker genom ett formulär som skall bli tillgängligt för nedladdning vid ett första insättningsförsök.

 

I detta formulär är mestadels redan ifyllt men de kräver också att det bifogas vissa identitets styrkande handlingar samt önskad insättningsgräns.

 

Återkom gärna med fler frågor!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett stort problem är ju då att jag aldrig fick någon chans att fylla i något dokument då jag försökte göra min första insättning med mitt Master. Kanske dags att kolla upp så at allt står rätt till med koden?

 

Har kollat med mina kollegor samt med entraction och ingen kan svara på varför dokumentet inte blivit synligt för just dig.

 

Testade själv att göra en insättning och då fungerade allt som det skulle.

 

Jag sänder dokumentet till dig, så får jag fortsätta forska i varför detta skett.

 

Vi beklagar detta och ser gärna att fler hör av sig om de upplever samma problem.

 

Mvh High5Action

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...