overmuch Postad 31 Augusti , 2008 Rapport Postad 31 Augusti , 2008 En skäggig typ ifrån Stuvsta Gjorde sina motspelare förtjusta Då han backade svårt i sin grind då han var hjälplöst full och färgblind ej ens med ess en pott han kan ta Highfive nick Sandvargen Citera
papiPope Postad 31 Augusti , 2008 Rapport Postad 31 Augusti , 2008 Att spela poker på High5 i Norrbotten Det är likt en ekkorre som njuter av kotten När jag får in en fin bluff Då känner jag mig riktigt tuff Errmm, just ja! "Mamma du glömde skrapa lotten!" mj90 @ high5 Citera
papiPope Postad 31 Augusti , 2008 Rapport Postad 31 Augusti , 2008 Kom till vårat homegame i Påläng Inte så svårt att hitta, bara ett hus och en äng Finns mycket fisk Men ska du vara måste du hjälpa mig med all disk Farmor bjuder på c(k)ola och maräng! Citera
High5ActionSupport Postad 1 September , 2008 Författare Rapport Postad 1 September , 2008 Sådär, nu ska jag läsa och avgöra vinnarna. Jag är imponerad av er uppfinningsrikedom! Citera
High5ActionSupport Postad 1 September , 2008 Författare Rapport Postad 1 September , 2008 Okej, det var inte svårt att utse vinnarbidraget: Låt mig få presentera *trumsolo* En tjock kille från Hietaniemi Gick all in på en semi Fi hade dock stål Och skrek "syn" med ett skrål Med royal på brädan sluta handen i remi Nickar fortfarande "deadfizh" Åhh kanske skall göra den mera visuell så att alla förstår En tjock kille från Hietaniemi (Dealt to Hero ) Gick all in på en semi (*** FLOP *** ) Fi hade dock stål Och skrek "syn" med ett skrål (Fi shows ) Med en royal på brädan sluta handen i remi (TURN: RIVER: ) Det kanske inte var den med mest flyt i texten, men när någon "illustrerar" sin limerick så blir det kärlek i mitt nörd-hjärta! Sedan plockade jag fram pappas gamla plommonstop och kastade ner lite spelkort för att avgöra utlottningsbidraget. Detta blev: En lösaggro fisk från RoslagenSätter de mest sanslösa dragen Den obligatoriska riggdebatten Följer därefter i spelarchatten Förnöjd han klappar sig på magen nickar Zinfandel vilket är en mycket fin limerick det med! Grattis vinnarna. Bok kommer på posten om några dagar (skickas till den adress ni har regat på High5Action). Sådär, nu vill jagha förslag på andra fjantiga tävlingar vi kan roa oss med! /Chris Citera
KillerBoo1 Postad 4 September , 2008 Rapport Postad 4 September , 2008 Rätt låt vann!!! Eller... hmm, ja Limerick då. Outstanding Citera
Recommended Posts