synare Postad 19 Augusti , 2008 Rapport Postad 19 Augusti , 2008 Hej (Hoppas jag la den under rätt del nu.) Ska sälja min SE g900 och funderar lite på hur mycket man kan ta för den. Än så länge har folk velat ge 1600-1800 för den men jag har sagt nej i tron att man säkert kan få lite mer. är jag helt ute och cyklar kanske? g900 i bra skick. har använt displayskydd nästan hela tiden så den är i topskick. litet märke på baksidan av plasten brevid kameran som knappt syns. ett minne på 2gb medföljer kvitto finns. allt annat som medföljde mobilen är i bra skick. Köpte den någon dag efter att den släpptes i elgigantens affärer (lite mer än 2 mån gammal tror jag) för 3900 inklusive minnet. Nu ligger priset på pricerunner på strax under 3100 utan minne. Hur mycket är rimligt? de som har mailat än så länge, 3-4 st, ha alla velat ge 1600-1800 och just nu är det en som kan ge 1800 för den. känner lite att jag vill bli av med den för den var inte riktigt min stil, och jag kanske inte kommer få så mycket bättre bud ändå. Vad är era tankar? Har aldrig sålt elektronikprylar innan så det kanske är det här man ska vara beredd på? tacksam för hjälp! Citera
TotalFarsa Postad 19 Augusti , 2008 Rapport Postad 19 Augusti , 2008 Ta det om någon är villig att ge 1800. Begagnade mobiltelefoner har ju knappt någon marknad idag eftersom företagen kastar nya telefoner på folk som tecknar abbonemang. [brag]Har vunnit en eller två mobiler via tävlingar på pf och de såldes för priset som "marknaden" var villig att betala på blocket.[/brag] Citera
synare Postad 19 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 19 Augusti , 2008 Ja, jag tror jag gör det faktiskt. Tror jag kommer ångra mig om ett par månader när jag får ännu mindre för den om jag inte passar på nu. Man vill ju gärna ha en hundring eller två till för den gniden som man är men då riskerar man ju att han går någon annanstans.. tack för svaret! Citera
Recommended Posts