Gå till innehåll

optimal pokermus?


sandis84

Recommended Posts

Jag ska inhandla ny datormus, plz hjälp mig!

 

Min nuvarande datormus är mycket mindre än min hand, så man kan liksom inte vila sin hand på den. Dessutom trycks musknapparna in om man vilar fingrarna på dem. Sen väger den typ ingenting, vilket jag stör mig lite på. Jag vill ha en stor och stabil jävla grindmus, har ni några feta rekommendationer? Den ska absolut inte vara trådlös då jag hatar när det är en liten fördröjning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ska inhandla ny datormus, plz hjälp mig!

 

Min nuvarande datormus är mycket mindre än min hand, så man kan liksom inte vila sin hand på den. Dessutom trycks musknapparna in om man vilar fingrarna på dem. Sen väger den typ ingenting, vilket jag stör mig lite på. Jag vill ha en stor och stabil jävla grindmus, har ni några feta rekommendationer? Den ska absolut inte vara trådlös då jag hatar när det är en liten fördröjning.

 

Jag använder Logitech MX518, och har i flera år använt tidigare generationer av samma mus. Den är mycket bra för poker och för spel av Quake-typ.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Använder mest Razer DeathAdder lasermus.

Ok tyngd och ett avv dom mest precisa möss som finns.

Recensioner och bilder: http://www.testfreaks.se/moss/razer-deathadder/

 

Enda nackdelen jag kommer på är att jag lätt kommer åt knapparna på vänster sida men det har ingen betydelse när man spelar poker.

 

Razer har en annan likvärdig med annan formgivning om DeatAdder inte skulle passa handen.

 

Har tidigare kört mest med en Bluetoothvariant av Microsofts Intellimouse Explorer.

Den är iaf tillräckligt tung om man vill ha mysen ska väga mycket.

Batterierna håller ca en vecka och jag använder den bara på min bärbara så det blir inte så dramatiskt när batterierna väl tar slut.

 

Tycker mera om min Logitech MX900 Bluetooth men den slukar batterier.

Missar man ladda den en natt kan (även splitternya 2800MAh) batterierna ta slut nästa dag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...