sandis84 Postad 14 Augusti , 2008 Rapport Postad 14 Augusti , 2008 Jag ska inhandla ny datormus, plz hjälp mig! Min nuvarande datormus är mycket mindre än min hand, så man kan liksom inte vila sin hand på den. Dessutom trycks musknapparna in om man vilar fingrarna på dem. Sen väger den typ ingenting, vilket jag stör mig lite på. Jag vill ha en stor och stabil jävla grindmus, har ni några feta rekommendationer? Den ska absolut inte vara trådlös då jag hatar när det är en liten fördröjning. Citera
kraclob Postad 14 Augusti , 2008 Rapport Postad 14 Augusti , 2008 microsoft intelli3.0 +1 Min gammla gick sönder så köpte deras sidewinder, men saknar min gammla explorer 3.0 perfekt mus imo. Citera
Gustaf112 Postad 14 Augusti , 2008 Rapport Postad 14 Augusti , 2008 Var köper man en sån där intelli då? Citera
kraclob Postad 14 Augusti , 2008 Rapport Postad 14 Augusti , 2008 Var köper man en sån där intelli då? Finns lite var som helst Citera
sandis84 Postad 14 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 14 Augusti , 2008 folk verkar störa sig på scrollhjulet i Microsoft Intellimouse Explorer 3.0, har ni upplevt det som besvärligt? Citera
mikj Postad 14 Augusti , 2008 Rapport Postad 14 Augusti , 2008 intelin är bra, scrollen likaså. minus är att den är lite för stor om man inte ha stora händer och sladden är för lång. Citera
Matfrid Postad 14 Augusti , 2008 Rapport Postad 14 Augusti , 2008 Jag ska inhandla ny datormus, plz hjälp mig! Min nuvarande datormus är mycket mindre än min hand, så man kan liksom inte vila sin hand på den. Dessutom trycks musknapparna in om man vilar fingrarna på dem. Sen väger den typ ingenting, vilket jag stör mig lite på. Jag vill ha en stor och stabil jävla grindmus, har ni några feta rekommendationer? Den ska absolut inte vara trådlös då jag hatar när det är en liten fördröjning. Jag använder Logitech MX518, och har i flera år använt tidigare generationer av samma mus. Den är mycket bra för poker och för spel av Quake-typ. Citera
Fudge Postad 14 Augusti , 2008 Rapport Postad 14 Augusti , 2008 Claes Olsson har en för 99kr, bland de bästa köpen jag gjort! Visst den har sladd, men annars är den guld.. Och inte tänkt sitta speciellt långt från datorn anyway! Citera
sandis84 Postad 14 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 14 Augusti , 2008 intelin är bra, scrollen likaså.minus är att den är lite för stor om man inte ha stora händer och sladden är för lång. mina händer är gigantiska. Nu beställer jag musen, tihi! Tack för hjälpen allihopa. Citera
Opteron Postad 14 Augusti , 2008 Rapport Postad 14 Augusti , 2008 jag har Microsoft Laser Mouse 6000, tror det är samma som intellimouse fast med laser-sensor. Rekommenderas starkt. Citera
Fnii! Grrp! Postad 14 Augusti , 2008 Rapport Postad 14 Augusti , 2008 Jag har haft problem med samtliga möss över 100 kronor och inga därunder. Citera
sandis84 Postad 18 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 18 Augusti , 2008 Nu har min mus anlänt. Den är grym och jag är nöjd, men scrollen överröstar min ljudanläggning ._. Citera
jm_j Postad 21 Augusti , 2008 Rapport Postad 21 Augusti , 2008 Använder mest Razer DeathAdder lasermus. Ok tyngd och ett avv dom mest precisa möss som finns. Recensioner och bilder: http://www.testfreaks.se/moss/razer-deathadder/ Enda nackdelen jag kommer på är att jag lätt kommer åt knapparna på vänster sida men det har ingen betydelse när man spelar poker. Razer har en annan likvärdig med annan formgivning om DeatAdder inte skulle passa handen. Har tidigare kört mest med en Bluetoothvariant av Microsofts Intellimouse Explorer. Den är iaf tillräckligt tung om man vill ha mysen ska väga mycket. Batterierna håller ca en vecka och jag använder den bara på min bärbara så det blir inte så dramatiskt när batterierna väl tar slut. Tycker mera om min Logitech MX900 Bluetooth men den slukar batterier. Missar man ladda den en natt kan (även splitternya 2800MAh) batterierna ta slut nästa dag. Citera
Dead-Inside Postad 21 Augusti , 2008 Rapport Postad 21 Augusti , 2008 Har en vit IntelliMouse Optical. Bästa köpet någonsin. Skulle aldrig vilja ha en annan mus. (Även till FPSspel och liknande) Citera
Recommended Posts