Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Lol, detta är skönaste artikeln jag sett om Bingo, de gör en big deal om 20K, sen känns det inte helt fullt lika fantastiskt.

Kammade hem 20 174 kronor.

23-åriga rivningsarbetaren från Malung kunde både köpa ny dator och betala tillbaka lån. Jackpotten på Bingo blev 20 174 kronor och kom som en skänk från ovan.

Lazo, en ung kille från Malung i Dalarna, var ute på jobbet som rivningsarbetare. Han kom hem tillsammans med en kollega, som började rumstera om i köket. Eftersom det var i början av månaden och spelkontot nyladdat, så gick Lazo in till datorn och körde lite Bingo. Plötsligt fick han jackpott! 20 174 kronor – direkt in på kontot. Kollegan i köket trodde inte det var sant, men Lazo svor åt honom tills han kom och tittade på skärmen.

— Ja, jäklar, då får man gratulera, var kommentaren.

Triumf!

Lazo spelar både på Lotto och Joker, men spelar inte på sport. Det intresserar honom inte.

— Då måste man ju hålla koll på lagen, läsa på och sånt.

Bingokontot tankar han på med 3000 kronor när han har fått lön.

— Det räcker ungerfär två och en halv dag, flinar han glatt. Man kör ju på för fullt, det är tur att jag har satt en gräns för mig själv. Det hander ju inte så ofta att man får jackpott…

Postad

haha :)

fanns en ännu roligare förut om en kille som vann 14k kr, lade undan hälften till en framtida suparresa sen lade han resten på en bil, det ironiska i det hela var att på bilden till artikeln var det en fin sportbil :D