bigdwarf Postad 13 Augusti , 2008 Rapport Postad 13 Augusti , 2008 Många har ju snackat om att dra ihop ett gäng och åka ner till thailand nu under höst/vinter/vår och jag tänkte kolla om det är några som fort är sugna? Citera
pisak84 Postad 13 Augusti , 2008 Rapport Postad 13 Augusti , 2008 finns ju en tråd om de... jag ska dit i september... men pallar inte bo med massa pokersluskar, men man kan ju alltid hooka upp o festa nån gång Citera
bigdwarf Postad 13 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 13 Augusti , 2008 finns ju en tråd om de... jag ska dit i september... men pallar inte bo med massa pokersluskar, men man kan ju alltid hooka upp o festa nån gång Trevligt. Har du tänkt att resa runt mycket el ska du hyra hus/lägenhet nånstans!? Citera
pisak84 Postad 14 Augusti , 2008 Rapport Postad 14 Augusti , 2008 Trevligt. Har du tänkt att resa runt mycket el ska du hyra hus/lägenhet nånstans!? tänkte vara i Bangkok mest. börjar i hotell/serviced apartment får se om man bor kvar där eller orkar leta upp lägenhet Citera
Recommended Posts