mdoland Postad 13 Augusti , 2008 Rapport Postad 13 Augusti , 2008 Jag tänkte regga mig på full tilt ikväll. Vad finns det för bra reg. koder? Citera
mr-flow Postad 13 Augusti , 2008 Rapport Postad 13 Augusti , 2008 Jag tänkte regga mig på full tilt ikväll. Vad finns det för bra reg. koder? sök på rakeback + fulltiltpoker på google. eller använd stackbacks kod, whatever 27%Rb e allt du får, förutom 600$ fast den behöver du inte skriva någon kod för utan den får du första gången du stoppar in pengar. Citera
JELLJUN Postad 13 Augusti , 2008 Rapport Postad 13 Augusti , 2008 Den här gäller väl fortfarande. dvs klicka på ovanstående länk "se uppåt"! http://pokerforum.nu/forum/erbjudanden-foer-forumet/39012-full-tilt-poker-fa-upp-till-600-i-bonus-och-tva-goodies.html Citera
mdoland Postad 13 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 13 Augusti , 2008 Goodies-grejen verkar inte funka, men jag vet inte om jag är helt sugen på det heller. FÅr se om rakeback grejen verkar bra. Citera
Recommended Posts