pisak84 Postad 13 Augusti , 2008 Rapport Postad 13 Augusti , 2008 Detta känns som den största förändringen i onlinepokern... för nåt år sen spelade folk lite hur som helst, fanns sjukt värde ibland... Nu tycker jag 90% av spelarna spelar exakt likadant och då snackar vi från $0,25/0,50 upp till $10/20 eller liknande.. helt sjukt... allmänt tight, raisa från knappen hela tiden, nästan aldrig syna ur pos. Trebeta lite då och då osv... sjuuukt trist har det blivit med HU... nån som känner igen denna utvecklingen? Citera
jello Postad 13 Augusti , 2008 Rapport Postad 13 Augusti , 2008 hu är den spelform där det blir som mest tydligt att gemene spelare fattar absolut ingenting. Citera
sexyterran Postad 13 Augusti , 2008 Rapport Postad 13 Augusti , 2008 hu är den spelform där det blir som mest tydligt att gemene spelare fattar absolut ingenting. +1 Detta känns som den största förändringen i onlinepokern... för nåt år sen spelade folk lite hur som helst, fanns sjukt värde ibland... Nu tycker jag 90% av spelarna spelar exakt likadant och då snackar vi från $0,25/0,50 upp till $10/20 eller liknande.. helt sjukt... allmänt tight, raisa från knappen hela tiden, nästan aldrig syna ur pos. Trebeta lite då och då osv... sjuuukt trist har det blivit med HU... nån som känner igen denna utvecklingen? -1 men jag vet vad du menar. finns många grinders där ute. gäller att leta upp fisken Citera
Recommended Posts