Gå till innehåll

Badstreak


Bafucin

Recommended Posts

Spelar på svs 1-2 kronor har tidigare spelat högre men plockade ut hela bankrullen och började jobba istället.

Nu till min fråga: hur jävla utdragen kan man bli och hur länge?

Det har fan pågått i 3 veckor att jag torskar mot sämre hand hela tiden. Hålstegdrag sitter på river hela tiden, runner runner flush konstant! Och när jag ett översett mot ett annat sätt e potten på 50 spänn eller liknande. När nån översettar mig är potten på 800. Helt sinnesjukt!

 

Hur länge kommer jag att behöva stå ut?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar på svs 1-2 kronor har tidigare spelat högre men plockade ut hela bankrullen och började jobba istället.

Nu till min fråga: hur jävla utdragen kan man bli och hur länge?

Det har fan pågått i 3 veckor att jag torskar mot sämre hand hela tiden. Hålstegdrag sitter på river hela tiden, runner runner flush konstant! Och när jag ett översett mot ett annat sätt e potten på 50 spänn eller liknande. När nån översettar mig är potten på 800. Helt sinnesjukt!

 

Hur länge kommer jag att behöva stå ut?

 

Tills du blir en duktig pokerspelare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och när jag ett översett mot ett annat sätt e potten på 50 spänn eller liknande. När nån översettar mig är potten på 800.

 

Du kan inte styra vilka kort du får men hur stor potten ska vara bestämmer delvis du. Är potten för liten när du har en bra hand och motståndaren har en nästan lika bra hand är det du som inte värdebettat ordentligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...