Gå till innehåll

Fudge@Ongame


Fudge

Recommended Posts

  • Svars 380
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Dags för "oss" att ta tillbaka bucklan :mrgreen:

 

Vem är polaren?

 

Ja själv får man ju nästan skämmas över säsongen, men komma igång nu och visa klass nästa år så är allt förlåtet!

 

Tror starkt på laget, och lagom till nästa säsong så ska vi visa vad vi kan!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

behöver man ens pass?

 

Både Malta och Sverige är medlemmar i ngn skit som gör att det bara ska behövas ID, men de kollar tydligen pass ändå. Så vet inte vad den lagen gör för skillnad. Svenska ambassaden gav inga svar alls, utan försökte kolla med olika charterbolag, och de sa att man behöver pass. Så orkar inte chansa..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fixa pass , man vill inte krångla med malteser. Dom har lika mycket intelligens som tomma vattenflaskor.

 

Låter smart.

 

 

Iväg mot Halmstad snart, mår mycket bättre idag, mest seg nu. HM krånglade självklart, får inte in händerna som kommit efter svs stora uppdatering för ngn månad sen. Försökt med allt..

 

Blir fika med en gammal klasskompis jag inte sett sen studenten innan, bara försöka dra på den sociala masken!

 

Försöka få in lite händer ikväll med, känns som evigheter sen nu!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yes, det är Ernst Da Man som myser barfota på en brygga på min avatar...

 

Kör du 100BB eller 200BB?

 

Ska du till Malta så e det dykning som gäller! Det ska va grymt bra där.

 

Typ 100bb för det mesta, men försöka ändra på de när rullen blivit lite större.

 

Dykning säger du, ja de får jag kolla upp!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle logga in nu och fick upp ett meddelande som sa att jag blivit spärrad efter för många misslyckade inloggningsförsök.. Så tydligen någon som försökt ta sig in på mitt konto natten till idag. Känns ju sådär, är ändå ganska mycket pengar på kontot.

 

Hur går det till om någon lyckas ta sig in och dumpar pengarna? Går det att få tillbaka?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hittade ett + på 700kr vilket jag är rätt nöjd med när det inte riktigt stämmer. Imorn bär det av tillbaka till Karlstad, igen. Så blir nog en hel del spel på kvällen.

 

Försöka få lite hjälp med HM då också, så här kan jag ju inte ha det!

 

 

Tre sköna pinnar till DIF idag med!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle logga in nu och fick upp ett meddelande som sa att jag blivit spärrad efter för många misslyckade inloggningsförsök.. Så tydligen någon som försökt ta sig in på mitt konto natten till idag. Känns ju sådär, är ändå ganska mycket pengar på kontot.

 

Hur går det till om någon lyckas ta sig in och dumpar pengarna? Går det att få tillbaka?

 

Shit va läskigt....se till att du har ett bra lösenord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle logga in nu och fick upp ett meddelande som sa att jag blivit spärrad efter för många misslyckade inloggningsförsök.. Så tydligen någon som försökt ta sig in på mitt konto natten till idag. Känns ju sådär, är ändå ganska mycket pengar på kontot.

 

Hur går det till om någon lyckas ta sig in och dumpar pengarna? Går det att få tillbaka?

 

läskigt for sure, e nog bara du som inte kom ihåg passet ritigt på fyllan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Shit va läskigt....se till att du har ett bra lösenord.

 

Bra och bra, enda ställer jag anänder de lösenordet på. Och de har ju inte knäckt det än så.

 

Frågan är väl hur dom fått tag i ditt spelkortsnr? folk du känner osv? börja kolla upp det.

 

 

Har inte ens ett spelkort, och bara spelat på en annan dator förut. Och han vet jag inte skulle försöka ta sig in i den. Så kan ju vara så att någon skrivit fel kortnummer och råkat trycka in mitt kl 03 en lördagsnatt, men känns långsökt. Funderade på om jag kanske gjort de på fyllan, men var ju för bakis för att ens kunna dricka mig full den kvällen.

 

 

Man ska tydligen ha HH converter för HM, kanske därför jag inte får in de nya händerna efter uppdateringen, ska kolla på det ikväll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Backade 2k första sessionen förut, men hunnit ta tillbaka det och ligger +1,5k för dagen.

 

Blir lite mat och sen mer spel troligtvis. Bussen mot Skavsta avgår 00:05, sen går flyget vid 07:40. Ska bli helt sjukt skönt att komma bort till värmen en vecka! Blir utgång direkt imorn ryktas det om, men lär bli en hel del sol och spelande!

 

Får in lite händer för varje dag till HM, men måste göra de manuellt så tar en jävla tid!

 

 

+1,4k igår btw..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"För att spela poker live mot andra på svenskaspel.se behöver du öppna ett spelkonto. Du får då samtidigt ett Spelkort och en personlig kod. "

 

Supit bort det? :roll:

 

Nej borta sedan många år tillbaka, så att ngn hittat det i en gammal låda nu och bestämt sig för att försöka logga in känns avlägset. Så antingen någon som skrivit fel på fyllan, eller någon som kommit över koden på andra vis

 

 

Precis anlänt på Malta, blir lite mat från Subway nu sen försöka sova en stund så man är pigg ikväll, så får vi se om det blir utgång eller spel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Upp 2,9k.

 

Seg dag, lite sliten sen igår men blivit ganska många timmar vid borden.

 

Imorn blir det båttur för att sola/bada, utgång på kvällen.

 

HM tar sjukt lång tid, kan lägga in några filer åt gången, och datorn segar sig direkt. Så jobbar så gott det går på den biten..

 

 

Malta är rätt skönt annars, lite väl varmt på dagarna dock! Ute livet går inte att klaga på, massor av folk från 22-04.

 

Verkar bli en fin månad detta, kom när det som bäst behövdes!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Upp 2,9k.

 

Malta är rätt skönt annars, lite väl varmt på dagarna dock! Ute livet går inte att klaga på, massor av folk från 22-04.

 

Verkar bli en fin månad detta, kom när det som bäst behövdes!

 

OOjoj vad synd att det är för varm:roll: Här regnar det!!!

 

Hur många bord kör du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...