Gå till innehåll

Fudge@Ongame


Fudge

Recommended Posts

23år.

 

Efter någon fin månad vid borden så valde jag att ta mig tillbaka till västkusten där jag jobbande förra sommaren för att komma bort från datorn, träffa folk, jobba och festa.

 

Så gott som klar med det nu, och dags för att ta upp spelandet igen efter att ha spelat allt för lite, och allt för dåligt under sommaren.

 

Håller till på 5/10 men efter att ha tappat spelet lite sista tiden så blir det även några 2,5-5bord i sessionerna.

 

Kör vi!

 

----

 

 

Lämnat svs för ett tag framöver och är nu på 3manna borden på Ongame, kör just nu endast 1/2 men tänkte planera ngt skott framöver!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 380
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har en lgh på kusten fram till sista Aug, efter det så har jag ingen aning om vart jag ska ta vägen. För att rensa tankarna så vänder jag "hemåt" mot Karlstad och Kontoret på tisdag.

 

Hyr en lägenhet där med tre andra spelare, och det enda som finns är en madrass, en säng och skrivbord för att spela vid. Där är det tänkt jag ska hitta suget och mitt A-game igen.

 

 

Hade rekordmånad under Maj och hyffsad månad i Juli. Juli var desto tuffare, halvmycket jobb och extremt mycket dricka gjorde att resultaten helt uteblev.

 

 

 

Tror de flesta grinders ser mig som rätt vek och fiskig, men anser mig ha en ganska ok edge på nivån. Men är helt klart för vek..

Ska även försöka bygga upp rullen närmsta månaden för att kunna börja spela med fulla inköp och utveckla mitt spel ännu mer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har en lgh på kusten fram till sista Aug, efter det så har jag ingen aning om vart jag ska ta vägen. För att rensa tankarna så vänder jag "hemåt" mot Karlstad och Kontoret på tisdag.

 

Hyr en lägenhet där med tre andra spelare, och det enda som finns är en madrass, en säng och skrivbord för att spela vid. Där är det tänkt jag ska hitta suget och mitt A-game igen.

 

 

Hade rekordmånad under Maj och hyffsad månad i Juli. Juli var desto tuffare, halvmycket jobb och extremt mycket dricka gjorde att resultaten helt uteblev.

 

 

 

Tror de flesta grinders ser mig som rätt vek och fiskig, men anser mig ha en ganska ok edge på nivån. Men är helt klart för vek..

Ska även försöka bygga upp rullen närmsta månaden för att kunna börja spela med fulla inköp och utveckla mitt spel ännu mer.

 

Gl!!

 

va har du för rulle krav?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför pt2 och inte 3?

 

Har de redan på datorn, ska jag köpa nytt lutar det åt HM.

 

 

+1600 so far efter två fina träffar som fick betalt.

Kändes som väldigt mycke grinders ute nu så får bli en dusch och iväg för lite tv spel med folk. De ska tydligen ut ikväll så återvänder när de drar igång festandet ordentligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ytterliggare 2k+, skön start på nystarten! Det mesta mot samma spelare, men tyckte jag spelade helt ok, även om jag spelade lite vekt ibland. Sen att spelarna på SvS vid den här tiden inte är de skarpaste gör inte saken sämre!

 

3,6k idag satt riktigt bra.

 

Reser mot Karlstad imorn, får se hur pigg jag är på kvällen men ska nog kunna få in lite händer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ytterliggare 2k+, skön start på nystarten! Det mesta mot samma spelare, men tyckte jag spelade helt ok, även om jag spelade lite vekt ibland. Sen att spelarna på SvS vid den här tiden inte är de skarpaste gör inte saken sämre!

 

3,6k idag satt riktigt bra.

 

Reser mot Karlstad imorn, får se hur pigg jag är på kvällen men ska nog kunna få in lite händer.

 

härligt =) aa mötte dig en snabbis dock stod det ganska stilla..Men vad är HM som du tänkt köpa?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GL

 

Thx! Får hoppas du följer dagboken så du får läsa lite om den vekaste och sämsta 5/10 grindern..8-)

 

Tack till alla andra lyckoönskningar med..

 

 

Dags för avresa snart, riktigt sliten! Så en dusch och lite käk strax.

Börjat läsa böcker på löpande band, och börjat lite smått med Alkemisten nu, gissar på att den blir klar under resan, så har ni tips på någon bra pocketbok så skriv en rad!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...