krauken Postad 28 Juni , 2004 Rapport Postad 28 Juni , 2004 Är inte Anne Duke en av de sexigaste kvinnor ni sett? Hon utstrålar charm, intelegens och mognad blir allt kärare varje gång jag ser henne . Vad tycker n? * Trimmar lite i rubriken - QoS * Citera
mte Postad 28 Juni , 2004 Rapport Postad 28 Juni , 2004 Nu kanske jag tog i lite, men jag tycker mig nog ha sett mer intressanta tjejer/kvinnor inom pokern iaf. Citera
gdaily Postad 29 Juni , 2004 Rapport Postad 29 Juni , 2004 Absolut inte sexig Absolut sensuell. Citera
mooy Postad 29 Juni , 2004 Rapport Postad 29 Juni , 2004 Man kan säga att Annie har något speciellt. Kan vi inte få in lite bilder på henne. http://www.annieduke.com/ Citera
Seraph Postad 29 Juni , 2004 Rapport Postad 29 Juni , 2004 Snygg? Nej! Jag tycker hon verkar jobbig... Vet inte varför, har absolut ingenting att backa upp det påståendet med, men det är bara en känsla jag har. Sen kan hon inte kan sitta på en stol som en vanlig människa heller... Citera
Sigge Postad 29 Juni , 2004 Rapport Postad 29 Juni , 2004 Jo, hon är sexig.. Och vad gör man inte för att bli släkt med "professorn"? Citera
MegaSpider Postad 29 Juni , 2004 Rapport Postad 29 Juni , 2004 OJOJJOJOJOJOJO. SÄGER MKT OM POKER KILLARNA Citera
Ector Postad 29 Juni , 2004 Rapport Postad 29 Juni , 2004 Men sluuuuuta!!! Jag satt fan och åt när jag plockade upp den här tråden. Kan ju få anorexia för mindre Citera
Nietzsche Postad 29 Juni , 2004 Rapport Postad 29 Juni , 2004 Ector,var nu en givmild herre och lägg upp de privata nakenbilderna på Duke. 8) Citera
gdaily Postad 29 Juni , 2004 Rapport Postad 29 Juni , 2004 En söt flicka med mycket stålar, kan inte bli bättre, väl? Citera
Spaderknekt Postad 29 Juni , 2004 Rapport Postad 29 Juni , 2004 Hmm.. Tror det finns snyggare i alla fall Fast på övre bilden såg hon okej ut http://www.premierleaguepoker.com/annieduke2.JPG Citera
mooy Postad 29 Juni , 2004 Rapport Postad 29 Juni , 2004 Hon är ju ingen modell precis men av det jag har sett på tävlingar och intervjuer/artiklar så är hon klart charmig och säkert trevlig. (hon skulle säkert döda många av oss på pokerborden men i övrigt menar jag) Vi kanske skulle bjuda hit henne om hon skulle vara förbi europa någon gång. Kanske en tournering. Annie Duke dinner contest. First prize dinner with Annie Duke . Själv tycker jag att sättet hon sitter på är coolt. Alla har vi ju våra egenheter. Citera
mooy Postad 29 Juni , 2004 Rapport Postad 29 Juni , 2004 Hörde att hon tog sig till finalbordet höggravid. Gör om det ni! Citera
Broccoli Postad 29 Juni , 2004 Rapport Postad 29 Juni , 2004 Jag tycker brorsan är klart snyggare (Howard Lederer). Utstrålar grymt självförtroende. Citera
Josam Postad 29 Juni , 2004 Rapport Postad 29 Juni , 2004 Men fy fan..... Nog för att jag har en älskarinna som är 40 bast (själv är jag 26) men Mrs Duke...nej....fy satan. Dessutom skulle hon blacka en efter påsättningen. Shana Hiatt däremot...ojojoj.....henne skulle man nog ta både i sängen och på pokerbordet..... Citera
kickboxer Postad 30 Juni , 2004 Rapport Postad 30 Juni , 2004 Jösses. Har QoS haft en reklambanner på Lunarstorm nyligen eller vad är det frågan om? Citera
RaMz Postad 30 Juni , 2004 Rapport Postad 30 Juni , 2004 Vad jag hörde så har han flyttat hela siten till LunarStorm. Citera
freeman Postad 30 Juni , 2004 Rapport Postad 30 Juni , 2004 som moderator måste jag nu rycka in och göra min plikt!!! Annie duke... ser ut som hon har ramlat ifrån FUL trädet och blockat varje gren på vägen ner! eller.. blev misshandlad med fulpinne. mvh freeman Citera
McQwert Postad 4 Juli , 2004 Rapport Postad 4 Juli , 2004 Tjaa... Annie Duke ser väl okej ut. Ingen 10-p, men ändå helt okej Om man ska diskutera snygga pokertjejer så tycker jag bättre om Jennifer Harman Citera
J4nus Postad 4 Juli , 2004 Rapport Postad 4 Juli , 2004 Om man ska diskutera snygga pokertjejer så tycker jag bättre om Jennifer Harman Eller kanske Shana Hiatt Citera
incogn Postad 4 Juli , 2004 Rapport Postad 4 Juli , 2004 Shana börjar väl närma sig lite MILF status Citera
Dollarturist Postad 4 Juli , 2004 Rapport Postad 4 Juli , 2004 Håller med Freeman. Hon är inte vacker! Inte för att det har någon som helst betydelse eftersom hon lever på poker och inte på sitt utseende. Tycker dock att hon ger ett något osympatiskt intryck ofta, t.ex. när hon stod o gnällde om att ha fått sin bluff nersynad med A high efter wsop 2004. Visst det gjorde säkert ont men ibland blir de bästa bluffarna synade och det borde hon veta som har spelat hela sitt liv. Dålig stil att stå o dissa spelaren som synade henne inför kamerorna. Inte för att jag köper allt som D. Negreanu skriver om henne på RGP men några saker stämmer säkert. Citera
Recommended Posts