Eddie88 Postad 20 Mars , 2005 Rapport Postad 20 Mars , 2005 Tycker det är ett skämt nu med blinds som går upp så snabbt, blir som bingolotto. Jag var tvungen att gå all in över 25 gånger och slutade till slut på 90 plats av 12000 deltagande tror jag. Men hur ska man kunna spela poker- nån som har liknande erfarenheter. Det är inte första gången jag åker ut bland dem sista hundra på dessa freerools pga av blindsen. Vill höra era erfarenheter. * RP - QoS * Citera
Emilio Postad 20 Mars , 2005 Rapport Postad 20 Mars , 2005 Freerolls är en galna turneringar där man måste köra aggressivt, make it or break it... lite gambling, inte fullständigt men man måste ta chansningar som man inte skulle göra annars. Citera
mannen Postad 20 Mars , 2005 Rapport Postad 20 Mars , 2005 Blindsen är väl inte det som är mest jobbiga. 12 000 deltagare om 1000 dollar känns som ett skämt. Om du gillar freerolls kan jag tipsa om en sida som listar freerolls från massa sidor. Vill dock inte skriva adressen här för det anses som reklam tror jag PM:a mig om du vill ha den Citera
LIF Postad 20 Mars , 2005 Rapport Postad 20 Mars , 2005 Tycker det är ett skämt nu med blinds som går upp så snabbt, blir som bingolotto. Jag var tvungen att gå all in över 25 gånger och slutade till slut på 90 plats av 12000 deltagande tror jag. Men hur ska man kunna spela poker- nån som har liknande erfarenheter. Det är inte första gången jag åker ut bland dem sista hundra på dessa freerools pga av blindsen. Vill höra era erfarenheter. Bra gjort att gå all in 25 gånger utan att förlora, synd bara att det inte gick vägen den 26:e gången Citera
Eddie88 Postad 20 Mars , 2005 Författare Rapport Postad 20 Mars , 2005 Allvarligt talat så hade jag otur sista gången då potten var riktigt stor och jag får en synare, jag sitter med KK och han med Aq- han får in Esset på rivern. Jag åker ut, annars hade jag haft en stor stack att spela med. Citera
rai Postad 20 Mars , 2005 Rapport Postad 20 Mars , 2005 Varför klaga? de är ju ingen insats så kan inte ställa krav. Sätt inte pengar istället och lira buy in tuneringar. Citera
slampen Postad 22 Mars , 2005 Rapport Postad 22 Mars , 2005 Vad är det för chansningar man ska ta ? Citera
dropbass Postad 22 Mars , 2005 Rapport Postad 22 Mars , 2005 Hm blindsen ökar väl lika snabbt som i alla Primas turneringar? Testa 24h så får du se snabba ökningar Problemet är att de tillåter alldeles för många spelare, knappt det är värt det $135 om man vinner efter 5-6 timmars spel. Citera
Recommended Posts