MartinitraM Postad 7 Augusti , 2008 Rapport Postad 7 Augusti , 2008 Hur fungerar Rakeback och vad tjänar pokerbolagen på Rakebacksidor? Citera
highbury90 Postad 7 Augusti , 2008 Rapport Postad 7 Augusti , 2008 http://pokerforum.nu/forum/stackback-com/47000-stackback-faq.html Citera
rymz2008 Postad 7 Augusti , 2008 Rapport Postad 7 Augusti , 2008 Alltså, jag har bara en fråga. Hur VIKTIG är rakebacken ifall en spelare som jag enbart spelar $1/$2 sit&go's? Behöver jag ens bry mig om rakebacken? Citera
jensax Postad 7 Augusti , 2008 Rapport Postad 7 Augusti , 2008 Alltså, jag har bara en fråga. Hur VIKTIG är rakebacken ifall en spelare som jag enbart spelar $1/$2 sit&go's? Behöver jag ens bry mig om rakebacken? På ftp med 27% rb så ökar du din profit med $0,0675 per spelad så på $1-nivån ökar din roi med typ 6% vilket är endel även på dessa nivåer skulle jag tro. Citera
Bluwajt Postad 7 Augusti , 2008 Rapport Postad 7 Augusti , 2008 Alltså, jag har bara en fråga. Hur VIKTIG är rakebacken ifall en spelare som jag enbart spelar $1/$2 sit&go's? Behöver jag ens bry mig om rakebacken? Beror ju på. Spelar du bara så lågt för skojs skull och inte har något intresse i att vinna större pengar så är det ju skitsamma. Men spelar du så lågt för att försöka bygga och senare öka i nivå så är det ju viktigt. Även om det inte blir så mycket på $1 sng så är det ju fortfarande lika stor procentuell ökning av rullen (ev kanske tom mer då låga sngs ibland har högre rejk) i månaden som höga sngs. Om du även sedan som sagt planerar att gå upp i nivå så blir rbn ju obv större. Citera
DrRoland Postad 7 Augusti , 2008 Rapport Postad 7 Augusti , 2008 Alltså, jag har bara en fråga. Hur VIKTIG är rakebacken ifall en spelare som jag enbart spelar $1/$2 sit&go's? Behöver jag ens bry mig om rakebacken? Sidofråga. Var spelar du 1 och 2$ SNG någonstans? Det jag har sett verkar tyvärr mest finnas 1+0,2 vilket är lite dryg rake. Citera
rymz2008 Postad 8 Augusti , 2008 Rapport Postad 8 Augusti , 2008 Sidofråga. Var spelar du 1 och 2$ SNG någonstans?Det jag har sett verkar tyvärr mest finnas 1+0,2 vilket är lite dryg rake. Sitter på både Stars och FTP. Men mest på FTP där det imo är bättre trafik gällande s&g och även skönare spelkänsla(även fast bad beatsen är fler där) Citera
Recommended Posts