Ennio Postad 7 Augusti , 2008 Rapport Postad 7 Augusti , 2008 Har en fråga angående att sätta in pengar med VISA kort, jag behöver ju skicka in en massa information om sig själv bl.a. måste man skanna sitt VISA kort. Har aldrig skannat det innan och undrar om man kan skanna det i vilken skanner som helst? Vet inte riktigt om jag vågar göra det på jobbet, tror den bara är till för vanligt papper Tacksam för svar Citera
Jennez Postad 7 Augusti , 2008 Rapport Postad 7 Augusti , 2008 Det brukar räcka med att fotografera det med en digitalkamera. Fattar dock inte varför du måste skicka in allt det där? Ibland måste man skicka in en bild på sitt pass vid större uttag men det är inget som sker per automatik för att man använder visa. Citera
sunray Postad 7 Augusti , 2008 Rapport Postad 7 Augusti , 2008 Har en fråga angående att sätta in pengar med VISA kort, jag behöver ju skicka in en massa information om sig själv bl.a. måste man skanna sitt VISA kort. Har aldrig skannat det innan och undrar om man kan skanna det i vilken skanner som helst? Vet inte riktigt om jag vågar göra det på jobbet, tror den bara är till för vanligt papper Tacksam för svar Du menar inte ta ut pengar?? Citera
Ennio Postad 7 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 7 Augusti , 2008 Du menar inte ta ut pengar?? Måste göras när man använder VISA kortet för första gången på sidan. Citera
NorthQ Postad 7 Augusti , 2008 Rapport Postad 7 Augusti , 2008 Vad är det för sida du försöker göra detta? LÅter sjukt skumt... Citera
Ennio Postad 7 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 7 Augusti , 2008 Vad är det för sida du försöker göra detta?LÅter sjukt skumt... Pinnacle. Verkar köra väldigt hårt på säkerheten, vilket egentligen är possitivt men tyvärr lite bökigt med Citera
Ennio Postad 7 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 7 Augusti , 2008 Det brukar räcka med att fotografera det med en digitalkamera. Fattar dock inte varför du måste skicka in allt det där? Ibland måste man skicka in en bild på sitt pass vid större uttag men det är inget som sker per automatik för att man använder visa. Gick bra att använda digital kamera, tack för alla svar Citera
Recommended Posts