Gå till innehåll

Får inte spela onlinepoker från Thailand!


Machista

Recommended Posts

När jag var i Thailand på Koh Tao så satt våran dykinstruktör och stegkte med sin laptop på en bar vid stranden. Dem hade trådlöst internet osv... Ingen aning om hur snabbt det var, antagligen inte jättesnabbt. Men jag skulle fan inte banga på att spela lite poker på Koh Taos stränder, bästa ön tyckte jag :)

 

Nä, låter som det ljuva livet det! :D Inte varit på Koh Tao, får väl bi en sväng dit aknske då, min favoritö har istället blivit Koh Samui! Har varit i Thailand 2ggr tidigare och trivts som fan. Sol, billig shopping, god mat vänliga människor och snygga tjejer. :) Sluta jobbet för 2 månader sen för att enbart leva på pokern och det går finfint, snittat 4k $ per månad i ett år. Inga jättesummor, men en klart bra månadslön, pengar man dessutom tjänar på något som oftast är roligt. 8-) Den här gången har vi tänkt stanna lite längre, ett par månader, det är därför jag är så oerhört intresserad av förutsättningarna för att spela nätpoker i Thailand. Har inte lagt undan tillräckligt för att kunna leva utan nätpoker ett halvår, och det vill ajg inte heller för den delen... ;) Risekn finns dessutom att amn bränner lite under WPT-veckorna i Paris, vi ska dit först. :? Hoppas fler har någonting att tillföra den här tråden!

 

:spade:8-):spade:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej alla thaigubbar vill bara tala om att ni kan spela live varje söndag och onsdag i pattaya på ett ställe som heter scandalic hotel som ligger på soi skaw beach det brukar vara 20-25 pers i turneringarna och det blir en 25000 bath till vinnaren polisen är mutad och klar så det är inga bekymmer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...