Gå till innehåll

Hasse^Bra månad


Haslo

Recommended Posts

  • Svars 898
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Alla basketbetsen gick/kommer gå åt helvete men jag gjorde en hockeytrippel i sista stund som jag satte. Riktigt skönt.

 

Washington - New Jersey 1 (3-1) 1.85

 

Atlanta - Carolina färre än 5.5 mål (3-2) 2.10

 

Buffalo - Columbus 2 (1-6) 3.50

 

odds: 13.60

 

Vinst: 408kr

 

Dagens resultat blev 250kr plus

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick in en fyllefyrling igår. Så blev plus även igår.

 

Idag är det en sjukt rolig tippdag.

 

Drog till men en femling lite på skoj med dagens största skräll

 

AC Siena - Bologna X 3.10

 

UC Sampdoria - US Lecce fler än 2.5 mål 2.10

 

VIK Västerås HK - IF Sundsvall 1 1.50

 

Espanyol - Numancia 2 5.20 (Espanyol är för stor favorit så ett tips på numancia ligger bra)

 

Real Betis - Racing Santander 1 2.00

 

AS Roma - S.S. Lazio 1 2.25

 

Odds: 228.5 ggr pengarna :D:D

 

Har två tips till oxå. 2 st fyrlingar. Orkar inte skriva upp dom men Dagens klart bästa odds är

 

Udinese - Reggina 1 1.45

 

Tätt följt av

 

Athletic Bilbao - Osasuna 1 2.10

 

Osasuna har gjort mål i 1 av sina senaste 8 matcher. Dom har 5 raka förluster. Bilbao har mött tufft motstånd senaste tiden så idag tar dom en seger.

 

SEn är jag dock fruktansvärt run bad vad gäller tips som handlar om fotboll. Så man gör rätt i att inte lyssna på mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slutade på minus idag. Måste säga att jag hade lite otur faktiskt. Bland annat 200 oddsaren där BARA västerås gick fel(OMFG LIXOM?!?!). Dom ledde med 4-2 inför sista oxå :(. Aja nya tag imorn blire iaf.

 

Har även räknat ut min ROI efter 1 veckas tippande. Den ligger på fina ca 36% över 39 spel :D Fortsätter jag så kan jag ju inte av nåt annat än sjukt nöjd. Fast det blir nog stört omöjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha asså jag tror jag är den människa med mest otur i världen vad gäller spel dom senaste 5 månaderna. Eller jag är helt säker. Så mycket som poker våldtagit mig förtjänar inte ens mina värsta fiender att få uppleva. Nu har det även kommit till sportsbetting. Usch. Finns verkligen ingen rättvisa i denna värld.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha asså jag tror jag är den människa med mest otur i världen vad gäller spel dom senaste 5 månaderna. Eller jag är helt säker. Så mycket som poker våldtagit mig förtjänar inte ens mina värsta fiender att få uppleva. Nu har det även kommit till sportsbetting. Usch. Finns verkligen ingen rättvisa i denna värld.

 

<3

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag är grabben som tippade bra pengar på rött kort och inga fler mål i andra halvlek mellan Chelsea - liverpool för ett bra tag sen . Dommaren gav en spelare 2 gula kort men missade att ge han rött och gav sen chelsea en felaktig straff så jag bommade båda . Ungefär så har min sportsbetting sett ut sen dess :)

 

( på tal om otur ) :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag är grabben som tippade bra pengar på rött kort och inga fler mål i andra halvlek mellan Chelsea - liverpool för ett bra tag sen . Dommaren gav en spelare 2 gula kort men missade att ge han rött och gav sen chelsea en felaktig straff så jag bommade båda . Ungefär så har min sportsbetting sett ut sen dess :)

 

( på tal om otur ) :P

 

HAHAHA fyfan. Nu kommer jag ju aldrig mer kunna whina :D

 

kluriga matcher även idag. Dagens säkraste är:

 

New Jersey Nets - Cleveland Cavaliers [2] 1.37

Lebron James sviker aldrig.

 

Ett bra spel på denna match är även över 195.5 poäng.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Började se första säsongen av friday night lights igår och kan inte sluta titta. Så sjukt bra serie. Har blivit mer intresserad av amerkansk fotboll på senare tid så tänkte att jag skulle ge serien en chans. Tur det måste jag säga.

 

Idag lördag ere massa collegefootball+manchester united så det blir en härlig lördag.

 

Här är en sjukt bra låt från serien. Men om ni nu tänkt se serien så är det en liten spoliervarning på klippet. Men då kan ni blunda och lyssna

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Bytte tillbaks till prima för 6 dagar sen då deras turrar passar mig bättre. Har fått bra gensvar direkt.

 

När: 2008-11-28

vilket spel: 1.5k gtd (prima)

antal spelare: 151

Antal betalda platser: 18

inköp: 11$

Placering: 2a

pris: 302$

 

När: 2008-12-03

vilket spel: 3k gtd (prima)

antal spelare: 105

Antal betalda platser: 18

inköp: 16.5$+R

Placering: Splitt med 4a kvar.

pris: 745$

 

Riktigt skönt faktiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...