Gå till innehåll

Hasse^Bra månad


Haslo

Recommended Posts

  • Svars 898
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Fyfan va jag mår dåligt nu. Inte över förlusten utan över att dom spela så fruktansvärt dåligt. Fletcher saknades mer än man tror. Men det va inget GO i united spelarna. Hur kan det inte va det när det är CL final frågar jag mig? Riktigt besviken på genomförandet. Ska bli intressant att se vilka förändringar det blir inför nästa säsong.

 

MEN allt som allt är jag nöjd med säsongen. Årets spelare i United är någon utav Ronaldo/Carrick/Vidic imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fortsätter att backa på cash. Går inte vinna. Ofattbart. Lirade en session NL50 och gick 2 inköp back. Så nu blir det NL25 tills jag slipper all otur och alla våldtäckter.

 

Får besök nu men ska lira mer sen. Då blir det nog en och annan turre oxå. peace out.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fyfan va jag mår dåligt nu. Inte över förlusten utan över att dom spela så fruktansvärt dåligt. Fletcher saknades mer än man tror. Men det va inget GO i united spelarna. Hur kan det inte va det när det är CL final frågar jag mig? Riktigt besviken på genomförandet. Ska bli intressant att se vilka förändringar det blir inför nästa säsong.

 

MEN allt som allt är jag nöjd med säsongen. Årets spelare i United är någon utav Ronaldo/Carrick/Vidic imo.

 

Folk har varit förvånade att dom fortfarande har varit hungriga efter fler titlar. Det har dom iofs varit, men i finalen så såg man att den saknades...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fortsätter att backa på cash. Går inte vinna. Ofattbart. Lirade en session NL50 och gick 2 inköp back. Så nu blir det NL25 tills jag slipper all otur och alla våldtäckter.

 

Får besök nu men ska lira mer sen. Då blir det nog en och annan turre oxå. peace out.

 

Byt från fulltilt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hade en helt ok session på NL50 precis. Slutar 2.5 inköp upp. Detta va nyckelpotterna. Det är väl främst andra jag vill ha nån kommentar på.

 

Nu ska jag iväg och köpa mat. Sen ska jag nog sova tills kl 15.00 då det idag är en riktigt nice etapp i Girot. Auf wiedersehen.

 

Full Tilt Poker Game #12496937211: Table Location (6 max) - $0.25/$0.50 - No Limit Hold'em - 4:02:42 ET - 2009/05/29

Seat 1: RideZeShoopuf ($75.35)

Seat 2: SmnLikDat ($55.45)

Seat 3: pgrolux ($56.30)

Seat 4: MalkasGmabit ($58.90)

Seat 5: Mookachu ($33.40)

Seat 6: Haslo ($60.35)

Mookachu posts the small blind of $0.25

Haslo posts the big blind of $0.50

The button is in seat #4

*** HOLE CARDS ***

Dealt to Haslo Ace of HeartsAce of Diamonds

RideZeShoopuf folds

SmnLikDat calls $0.50

pgrolux folds

MalkasGmabit has 15 seconds left to act

MalkasGmabit raises to $2.50

Mookachu folds

Haslo has 15 seconds left to act

Haslo raises to $7.25

SmnLikDat folds

MalkasGmabit has 15 seconds left to act

MalkasGmabit raises to $18

Haslo has 15 seconds left to act

Haslo raises to $60.35, and is all in

MalkasGmabit has 15 seconds left to act

MalkasGmabit calls $40.90, and is all in

Haslo shows Ace of HeartsAce of Diamonds

MalkasGmabit shows Ace of SpadesKing of Spades

Uncalled bet of $1.45 returned to Haslo

*** FLOP *** 4 of SpadesJack of Hearts7 of Hearts

*** TURN *** 4 of SpadesJack of Hearts7 of Hearts2 of Diamonds

*** RIVER *** 4 of SpadesJack of Hearts7 of Hearts2 of Diamonds10 of Hearts

Haslo shows a pair of Aces

MalkasGmabit shows Ace King high

Haslo wins the pot ($115.55) with a pair of Aces

MalkasGmabit adds $50

*** SUMMARY ***

Total pot $118.55 | Rake $3

Board: 4 of SpadesJack of Hearts7 of Hearts2 of Diamonds10 of Hearts

Seat 1: RideZeShoopuf didn't bet (folded)

Seat 2: SmnLikDat folded before the Flop

Seat 3: pgrolux didn't bet (folded)

Seat 4: MalkasGmabit (button) showed Ace of SpadesKing of Spades and lost with Ace King high

Seat 5: Mookachu (small blind) folded before the Flop

Seat 6: Haslo (big blind) showed Ace of HeartsAce of Diamonds and won ($115.55) with a pair of Aces

 

 

Kommentarer på hur denna spelas?

 

Full Tilt Poker Game #12496962235: Table Location (6 max) - $0.25/$0.50 - No Limit Hold'em - 4:05:52 ET - 2009/05/29

Seat 1: RideZeShoopuf ($96.90)

Seat 2: SmnLikDat ($31.20)

Seat 3: pgrolux ($56.30)

Seat 4: MalkasGmabit ($50)

Seat 5: Mookachu ($33.15)

Seat 6: Haslo ($116.75)

SmnLikDat posts the small blind of $0.25

pgrolux posts the big blind of $0.50

The button is in seat #1

*** HOLE CARDS ***

Dealt to Haslo King of SpadesQueen of Spades

MalkasGmabit folds

Mookachu folds

Haslo raises to $1.50

RideZeShoopuf folds

SmnLikDat folds

pgrolux calls $1

*** FLOP *** 3 of Clubs9 of Diamonds10 of Spades

pgrolux checks

Haslo has 15 seconds left to act

Haslo bets $2.25

pgrolux raises to $6.50

Haslo calls $4.25

*** TURN *** 3 of Clubs9 of Diamonds10 of Spades3 of Spades

pgrolux checks

Haslo bets $8

pgrolux calls $8

*** RIVER *** 3 of Clubs9 of Diamonds10 of Spades3 of Spades8 of Spades

pgrolux checks

Haslo has 15 seconds left to act

Haslo bets $18

pgrolux calls $18

*** SHOW DOWN ***

Haslo shows King of SpadesQueen of Spades a flush, King high

pgrolux mucks

Haslo wins the pot ($65.25) with a flush, King high

*** SUMMARY ***

Total pot $68.25 | Rake $3

Board: 3 of Clubs9 of Diamonds10 of Spades3 of Spades8 of Spades

Seat 1: RideZeShoopuf (button) didn't bet (folded)

Seat 2: SmnLikDat (small blind) folded before the Flop

Seat 3: pgrolux (big blind) mucked 10 of Diamonds9 of Spades - two pair, Tens and Nines

Seat 4: MalkasGmabit didn't bet (folded)

Seat 5: Mookachu didn't bet (folded)

Seat 6: Haslo showed King of SpadesQueen of Spades and won ($65.25) with a flush, King high

 

Full Tilt Poker Game #12496981526: Table Location (6 max) - $0.25/$0.50 - No Limit Hold'em - 4:08:20 ET - 2009/05/29

Seat 1: RideZeShoopuf ($95.15)

Seat 2: SmnLikDat ($33.45)

Seat 3: pgrolux ($50)

Seat 4: MalkasGmabit ($50)

Seat 5: Mookachu ($32.65)

Seat 6: Haslo ($148)

Mookachu posts the small blind of $0.25

Haslo posts the big blind of $0.50

The button is in seat #4

*** HOLE CARDS ***

Dealt to Haslo 8 of Spades8 of Diamonds

RideZeShoopuf folds

SmnLikDat calls $0.50

pgrolux raises to $2.25

MalkasGmabit folds

Mookachu folds

Haslo calls $1.75

SmnLikDat calls $1.75

*** FLOP *** 8 of Clubs5 of HeartsJack of Diamonds

Haslo checks

SmnLikDat checks

pgrolux bets $5

Haslo has 15 seconds left to act

Haslo raises to $16.50

SmnLikDat folds

pgrolux raises to $47.75, and is all in

Haslo calls $31.25

pgrolux shows Queen of HeartsQueen of Clubs

Haslo shows 8 of Spades8 of Diamonds

*** TURN *** 8 of Clubs5 of HeartsJack of Diamonds4 of Spades

*** RIVER *** 8 of Clubs5 of HeartsJack of Diamonds4 of Spades5 of Spades

pgrolux shows two pair, Queens and Fives

Haslo shows a full house, Eights full of Fives

Haslo wins the pot ($99.50) with a full house, Eights full of Fives

pgrolux is sitting out

*** SUMMARY ***

Total pot $102.50 | Rake $3

Board: 8 of Clubs5 of HeartsJack of Diamonds4 of Spades5 of Spades

Seat 1: RideZeShoopuf didn't bet (folded)

Seat 2: SmnLikDat folded on the Flop

Seat 3: pgrolux showed Queen of HeartsQueen of Clubs and lost with two pair, Queens and Fives

Seat 4: MalkasGmabit (button) didn't bet (folded)

Seat 5: Mookachu (small blind) folded before the Flop

Seat 6: Haslo (big blind) showed 8 of Spades8 of Diamonds and won ($99.50) with a full house, Eights full of Fives

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirade en session NL25 och slutade 2 inköp upp. " plussessioner irad nu vilket är smått otroligt. Hoppas det håller i sig.

 

Är ju inte långt kvar av denna månad nu. Kommer sammanfatta den på söndag men som det ser ut nu så blir det en fin månad.

 

Har inget att äta hemma heller. Riktigt dryyyygt. Måste va uppe till 7 så jag kan gå till donken och köpa frukost. Är sååå hungrig nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vafan hur kan du inte ha käk hemma? Man blir ju vrålhungrig varje natt ~03 och måste ha käk, går ju fan inte att sova annars. Käkade hamburgare på kvällen så stekte två extra jag kunde käka nu inatt ;-)

 

haha jag vet inte. Har haft så dålig dygnsrytm så har inte orkat iväg till affären. Tack för att du nämner hamburgare. Nu blev jag ännu mer hungrig :) FYFAAAN, ge mig mat!!

 

Jag hoppas ICA öppnar 7 idag. Så jag kan handla efter jag käkat på donken.

 

2.5 timme kvar nu bara...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade inget igår och har inte spelat nåt hittills idag. E typ sjuk och lite annat så har inte haft någon lust. Ska till doktorn imorn tänkte jag. Få bukt med massa skit. Har inte lust till mycket nu när jag mår så as shit.:roll:

 

Satt nyss på balkongen och solade samtidigt som jag drömde mig bort i massa resebroschyrer. Fan va sugen jag blev på att resa bort nu. Därav blev jag även sugen på att spela poker. För det är där jag kan klonka och få pengar till resa. Fast jag gick in för att jag skulle se Nadal vs Söderling men dom verkar ju inte visa den nånstans:-(

 

Så nu fick det bli elitloppet istället. Tänkte starta upp någon turnering oxå efter att jag gjort hamburgare.

 

bjuder dessutom på en riktigt bra låt.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låg ute på balkongen och stekte idag samtidigt som jag kollade resebroschyrer igen. Blev så sugen att jag gick in och spela poker. Lirade en session NL50 och det gick fiiiint som satan. +4.5 inköp dvs +$225. Riktigt nöjd.

 

Komme komma med en månadssummering av April så snart jag orkar skriva den. Men det blev en bra månad iaf. Tredje bästa nånsin tror jag.

 

Nu ska jag iväg och äga på fifa09. Blir nog mer poker sen. Tjohejsan!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Va nyss och såg Terminator på bio. Fet action va det. Sådär jättebra film va det väl inte om man förvänta sig jättemycket. Jag förväntade mig dock mest fet action och det fick jag. Så jag är nöjd. Fast den kommer ju inte ha någon chans mot transformers.

 

Finaltablade en turre tidigare idag men busta som 9a efter två loosade flippar :(. Fick 86$ för besväret så lite surt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min mage är fucked up. Riktigt jobbigt. Va ju nyss på vårdcentralen och fick reda på att jag hade svullna bihålor. Fick nässpray utskriven på recept. Nu är min mage helt sjuk oxå som sagt. Kan inte förklara va det är heller. Har iaf problem med sömnen tack vare det. Så ska nog ringa dom på måndag igen. Har iaf vart och köpa massa fiberrik mat+frukost.

 

Tänkte försöka supa imorn och rensa magen på det sättet oxå:roll: Lite absinthe ska nog ta död på bakterier. Aja allt detta gör att jag inte alls e speciellt sugen på att grinda mycket :-( Får inte in någon bra mängd.

 

Lirade lite NL50 igår dock och gick +$200. :shock:

 

Bjuder på en låt som man kommer äga sönder på dansgolvet till. Blir sjukligt partysugen när jag hör den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjosan!

 

Har varit rätt dålig på att uppdatera. Har inte lirat så mycket som jag borde. Fast när jag väl lirat har det gått bra. Kom semideep i nåt msop event i förrgår men loosade 3 all ins på typ 10 händer och busta. Fick 170 dollar eller nåt för besväret.

 

Det har gått rätt bra sen jag gick upp på NL50. Ligger ett antal inköp upp trots rätt lite speltid, peppar peppar.

 

Så sjukt tråkigt väder ute senaste dagarna. Man har hoppats att man ska kunna bättra på brännan men nej, då ere kallt och ruggigt ute. Vart är värmen?

 

Aja, the grind goes on. Peace!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...