Gå till innehåll

Lobby minimeras vid öppnande av bord


confusion86

Recommended Posts

Jag håller med dig, det är klart störigt. Så det vore bra om dom kunde fixa det i klienten redan.

 

Det man själv kan göra för att minska irritationen är att installera AHK-scriptet Stars Planner: http://overcards.com/wiki/moin.cgi/StarsPlanner och sedan kryssa i "Enable Keep Lobby". Lobbyn kommer fortfarande att minimeras men scriptet gör så att den studsar rakt upp igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har vidarebefodrat det som ett förslag att man ska kunna ställa in om lobbyn ska minimeras eller inte.

 

AHK-script som detta är självfallet tillåtet att använda, tänk dock på att PokerStars inte kan ansvara för konsekvenser av eventuella fel som skulle kunna uppstå p.g.a. scriptet.

 

Hälsningar,

 

Martin K

PokerStars Support Team

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lobbyn är faktiskt den delen av klienten som tar mest systemresurser, någon starsrepresentant skrev det på 2+2. Detta har stars utvecklare löst genom ett hack - att lobbyn minskas ned till taskbaren när man öppnar ett bord (varvid operativet tar tillbaka lite minne, etc).

 

Det irriterar mig också btw.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...