Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Den här dagboken är mest till för att jag inte ska slå sönder mitt tangentbord, så klaga inte på att jag tiltar av mig i min egen tråd:)

Började lira på pacific men det passade inte mig alls och jahg bytte till redkings. Trivs bra där och har förtillfället en rulle där på 300$, som jag inom en snar framtid kommer ha tiodubblat;)

Ska försöka lägga upp lite HHs, annars är den här dagboken nästan meningslös:)

Den börjar om på sida 3;)

gl hf fish

Postad

Natten har gått helt okej,lite segt men hittar iaf pluset, 17$.

Får se om jag hinner något innan man börjar jobba vid 3 annars blire lite nattgrind. (inte för att någon bryr sig) :)

br:167$

Postad

Du verkar vara en skön grabb, hoppas pokern går bra =) btw, varför valde du pacific ? Hade jag vart du så hade jag blivit medlem på ngn rakeback sida.. sedan valt ngn fin bonus/rakeback och cleara, sedan börja nöta! Paradisepoker rekommenderar jag, bra support.. skön klient.. mkt fisk ( russia/spain/italy ) .. dock drygt att dom ALDRIG skriver på engelska, men iofs... skönt och inte förstå dom också, slipper man bli äcklad på hur idiotiska folk är.

Postad

Tacktack.

Vet inte riktigt varför jag valde det. haha.:)

Men jag har så dålig koll på rakeback sidor. Fick någon bonus på pacific men som sagt. ingen större koll, på något;)

Ska man kanske ta och kolla upp för ev en insättning senare:) tack.

Postad

nl5-10 blir det just nu för att komma in i spelet igen(och pga av liten br)^^

Allt från 2 till 6 bord. Beror på hur trött jag är. Oftast med 80% av max. Vet inte riktgit varför! haha

Tackar:)

Postad

Sitter på mitt SOMMARjobb nu och det är så grymt segt. Och kan inte ladda ner klienten här heller:( jaja, det blir väl en liten nattgrind när jag kommer hem. Vilket läskigt pokersug jag fått då. fRån att inte ha lirat poker på..ja..länge så vill jag nu spela hela tiden men jaa..det lägger väl sig lite snart hoppas jag! hehe

Postad

Ser bra ut. ;) Du lyckades med ditt mål i alla fall. att inte gula inom tio timmar. Duktig pojke. Hoppas du kommer igång ordentligt nu så vi får många sköna och "varma" båtnätter påväg hem från Åland. Ett år sedan Cosmopol. Gött ska det bli. GL HF

Postad

"Nattgrinden" avslutad. Grön för andra natten i rad(måste nästan vara rekord) ;)

44$

Spelat stabilt och har egentligen inte hänt så mycket på borden så är klart nöjd med pluset.

Br:211$

Postad

Slutar grön igen! 40$

br:291$

Inte spelat så värst bra, men inte åkt på nå badbeat och gått sakta uppåt:)

Nu blire inge mer spel förrän på söndag då jag kommer hem från way out west:)

Postad

Hemma igen efter en underbar festival i slottskogen.

Bussresan hem kunde ha varit bättre men man ska väl inte klaga:)

Nu tänkte jag lira en stund och hoppas på grönt igen. Kanske blir nå turnering om jag hittar nå skoj.

Postad

Kvällens spel är över och jag kan iaf vara glad över att jag ligger på grönt.

Började det hela med att backa ca 4 inköp på nl10 men lyckades sakta men säkert ta mig upp igen och slutar på plus 10$

Jag vet int riktgit hur man får ut HHs från pacific, tips?

Br:301$

• Skapa nytt...