Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 791
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
men vafan, hälften av er som länkar i tråden vet ju inte vad en association är. tilt.

I fortsättningen får vi förklara associationerna så att Tottyville förstår.

Eller, för att posta måste man förklara föregående association?

Min bild #175 kom av att föregående bild var en omöjlig bild rent geometriskt och likaså var den vajande flaggan på månen som jag postade en omöjlig och manipulerad bild.

Postad
I fortsättningen får vi förklara associationerna så att Tottyville förstår.

Eller, för att posta måste man förklara föregående association?

Min bild #175 kom av att föregående bild var en omöjlig bild rent geometriskt och likaså var den vajande flaggan på månen som jag postade en omöjlig och manipulerad bild.

Jag kan förklara så du förstår istället Johan.

En association är INTE att se en bild på Olof Palme - googla "Olof Palme" och få upp en bild på en fryspåse och därefter posta fryspåsen som en association på Olof Palme.

Den här leken blir så mycket roligare om folk använder sina egna tankar istället för googla fram diverse bilder.

Postad
Jag kan förklara så du förstår istället Johan.

En association är INTE att se en bild på Olof Palme - googla "Olof Palme" och få upp en bild på en fryspåse och därefter posta fryspåsen som en association på Olof Palme.

Den här leken blir så mycket roligare om folk använder sina egna tankar istället för googla fram diverse bilder.

Förklara kan vara en bra grej.

Förklaring 180: Bruden på bilden 179 är utan tvekan en äcklig tjockis med på tok för mycket fett. Min bild Tyler Durden från Fight Club använder sig av just människofett för att tillverka tvål, därav min bild på öbersnygga Brad Pitt efter fettmongot.

Förklaring 182: Bilden 181 visar Edward Nortons rollfigur "Worm" i alla pokerspelares favoritfilm "Rounders" Min bild är rent och skärt polisvåld. Min koppling är att "Worm" i filmen fuskar på ett pokergame med poliser som resulterar i att han sparkas sönder och samman (polisvåld).

Jag kanske har missuppfattat hela grejen, vad vet jag :-P