TTOIA Postad 10 Augusti , 2008 Rapport Postad 10 Augusti , 2008 men vafan, hälften av er som länkar i tråden vet ju inte vad en association är. tilt. eller hur, hur kan man spela poker när man inte klarar av att associera en bild Citera
JohanLj Postad 10 Augusti , 2008 Rapport Postad 10 Augusti , 2008 men vafan, hälften av er som länkar i tråden vet ju inte vad en association är. tilt. I fortsättningen får vi förklara associationerna så att Tottyville förstår. Eller, för att posta måste man förklara föregående association? Min bild #175 kom av att föregående bild var en omöjlig bild rent geometriskt och likaså var den vajande flaggan på månen som jag postade en omöjlig och manipulerad bild. Citera
Tottyville Postad 10 Augusti , 2008 Rapport Postad 10 Augusti , 2008 I fortsättningen får vi förklara associationerna så att Tottyville förstår. Eller, för att posta måste man förklara föregående association? Min bild #175 kom av att föregående bild var en omöjlig bild rent geometriskt och likaså var den vajande flaggan på månen som jag postade en omöjlig och manipulerad bild. Jag kan förklara så du förstår istället Johan. En association är INTE att se en bild på Olof Palme - googla "Olof Palme" och få upp en bild på en fryspåse och därefter posta fryspåsen som en association på Olof Palme. Den här leken blir så mycket roligare om folk använder sina egna tankar istället för googla fram diverse bilder. Citera
sturedenstore Postad 10 Augusti , 2008 Rapport Postad 10 Augusti , 2008 Jag kan förklara så du förstår istället Johan. En association är INTE att se en bild på Olof Palme - googla "Olof Palme" och få upp en bild på en fryspåse och därefter posta fryspåsen som en association på Olof Palme. Den här leken blir så mycket roligare om folk använder sina egna tankar istället för googla fram diverse bilder. Förklara kan vara en bra grej. Förklaring 180: Bruden på bilden 179 är utan tvekan en äcklig tjockis med på tok för mycket fett. Min bild Tyler Durden från Fight Club använder sig av just människofett för att tillverka tvål, därav min bild på öbersnygga Brad Pitt efter fettmongot. Förklaring 182: Bilden 181 visar Edward Nortons rollfigur "Worm" i alla pokerspelares favoritfilm "Rounders" Min bild är rent och skärt polisvåld. Min koppling är att "Worm" i filmen fuskar på ett pokergame med poliser som resulterar i att han sparkas sönder och samman (polisvåld). Jag kanske har missuppfattat hela grejen, vad vet jag Citera
ANGRYKOREAMAN Postad 10 Augusti , 2008 Rapport Postad 10 Augusti , 2008 Ska vi börja skjuta alla som gör felaktiga associationer? Citera
TTOIA Postad 10 Augusti , 2008 Rapport Postad 10 Augusti , 2008 SturedenStore gör godkända associationer imå Citera
SimonX Postad 10 Augusti , 2008 Rapport Postad 10 Augusti , 2008 Associerar till 8ans likhet med &-tecknet Citera
sturedenstore Postad 10 Augusti , 2008 Rapport Postad 10 Augusti , 2008 På gränsen, men jag tycker den funkar till TTIOA då alltså Kanske ska tillägga att jag hänvisar till låten "4 sekunder" Citera
TTOIA Postad 10 Augusti , 2008 Rapport Postad 10 Augusti , 2008 På gränsen, men jag tycker den funkar till TTIOA då alltså Kanske ska tillägga att jag hänvisar till låten "4 sekunder" lol Citera
Recommended Posts