brainslicer Postad 31 Oktober , 2008 Rapport Postad 31 Oktober , 2008 (above video not available) IceQueen Citera
Dead-Inside Postad 31 Oktober , 2008 Rapport Postad 31 Oktober , 2008 U 137 Karlskrona HMS Gotland > Alles. Citera
The Grand Bark Postad 3 November , 2008 Rapport Postad 3 November , 2008 Hur tänkte du nu, Farsan? (ibland är det jämrans knepigt att hänga med här) Citera
Dead-Inside Postad 5 November , 2008 Rapport Postad 5 November , 2008 Det är fan EXAKT vad jag tror kommer hända. Inte idag direkt, men tro fan att han kommer bli mördad av någon nazist/inhyrd pojke av naziströrelse eller liknande. Citera
Leooo Postad 5 November , 2008 Rapport Postad 5 November , 2008 Det är fan EXAKT vad jag tror kommer hända. Inte idag direkt, men tro fan att han kommer bli mördad av någon nazist/inhyrd pojke av naziströrelse eller liknande. Vem gör inte de! Citera
TotalFarsa Postad 5 November , 2008 Rapport Postad 5 November , 2008 Hur tänkte du nu, Farsan? (ibland är det jämrans knepigt att hänga med här)Jo, avsnittet där The Fonz, på vattenskidor, hoppar över en haj har kommit att bli ett amerikanskt uttryck kallat "jump the shark" vilket ska vara synonymt med att "så uselt att det bara är nedförsbacke from nu". Och det är så jag känner för Die Hard 4. Serien kan ju inte vara annat än död nu. Citera
Recommended Posts