milandir Postad 19 Mars , 2005 Rapport Postad 19 Mars , 2005 Lite dåligt tycker jag det e att det inte förklaras på hemsidan att när man reggar sig så kostar det 200:-. Fick ett brev hem där jag ska betala det och det gör jag gärna men man vill då få det förklarat för sig innan. Inte smygas med det. Nu har jag sagt v ad jag tycker. Citera
Tokfrans Postad 22 Mars , 2005 Rapport Postad 22 Mars , 2005 "Vill du bli medlem? Du betalar 200 kr för att bli medlem. Registrera dej på hemsidan. Var noga med att skriva in rätt uppgifter. Vi skickar en faktura till dej med posten. Betala fakturan och du är medlem. För att spela hos oss krävs medlemskap! " så står det ovanför registreringsknappen. //Martin Citera
milandir Postad 23 Mars , 2005 Författare Rapport Postad 23 Mars , 2005 jo jag förstår att man betalar för medlems skap och det ska jag gärna göra det e inga problem för jag vill ju gärna vara med. Det jag menade som jag tyckte var lite dåligt var att det var så dåligt förklarat på hemsidan. Citera
MrSamuel Postad 1 Maj , 2005 Rapport Postad 1 Maj , 2005 Man måste väl inte betala den där fakturan som kommer hem till en? Det ska man väl bara göra om man vill vara med på turneringar å dyligt?! Det kostar väl inte att vara medlem på hemsidan, eller? Citera
goodguy Postad 2 Maj , 2005 Rapport Postad 2 Maj , 2005 Du behöver inte betala medlemsavgift förrän du ska spela hos oss, helt rätt. Vi har förtydligat en del att vi skickar ut en faktura när man registrerar sig - ska förbättra det ytterligare. Självklart kan man vara reggad på sidan utan att vara medlem. Betala medlemsavgiften med fakturan innan du kommer och spelar hos oss. // Johan Citera
hultman Postad 26 Juli , 2005 Rapport Postad 26 Juli , 2005 Använd ögonen och läs, exempelvis. Citera
Recommended Posts