Gå till innehåll

Smekt @ svs & redbet!


Eblinho

Recommended Posts

  • Svars 253
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

håller med, man måste vara fler för att det ska vara riktigt roligt imo.

 

Tv spel är ju det mest överskattade som finns.. Har inte spelat mer än kanske 10 timmar på mitt xbox sen jag köpte det för ett halvår sedan..

 

Är väl ganska personligt antar jag :D

 

Jag delar för övrigt lägenhet med en polare och det är ofta bra omsättning på folk här så de ska inte vara några problem :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Flugan var rätt tiltad kan tilläggas.:oops::oops:

 

I alla fall dom sista 50k :D'

 

 

Blev lite semiklonk igår btw. Blev 2:a i Boss 50€ rebajj för 4900€. Hade 3/1 i headsupen men torska JJ mot AQ. Efter den handen vände fi och efter att han floppat tvåpar och jag stegdrag var saken biff. Är endå ganska nöjd även om 7500€ hade varit roligare :D

 

 

Ska in till Kristianstad och handla lite julklappar till min kära familj.

 

 

Fridens

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tjena, hur ligger du till för månaden nu då ? spelar du b2b och svs, eller spelar du boss med ?

 

Ha det!

 

Hallaoja

 

Har inga direkta siffror men de ser väldigt bra ut :D

 

spelar mest på Svs men de blir en del på b2b endå. Boss kör jag endast om de e någon rolig turre.

 

 

Hur går de själv?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hallaoja

 

Har inga direkta siffror men de ser väldigt bra ut :D

 

spelar mest på Svs men de blir en del på b2b endå. Boss kör jag endast om de e någon rolig turre.

 

 

Hur går de själv?

 

Över 100 upp?

 

Kör du kanske 100k på boss idag?

 

gah, i skrivande stund åker jag ut, i 3 vägs all in på flopp med 2par, möter toppar o färgdrag men färg klonkar. Aja, så e de. GG :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Över 100 upp?

 

Kör du kanske 100k på boss idag?

 

gah, i skrivande stund åker jag ut, i 3 vägs all in på flopp med 2par, möter toppar o färgdrag men färg klonkar. Aja, så e de. GG :P

 

hmm de ligger kanske i de trakterna. Backet i prag sänker ju månadsresultatet en hel del tyvärr.

 

 

Spelade oxå 100k igår. Gick åt helvete som vanligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Hallao Ja!

 

Här har det inte hänt mkt. Har egentligen ingen förklaring till varför jag slutade skriva. Dock är det aningen konstigt eftersom jag spelar mer än någonsin tror jag.

 

Aja, Har under senaste tiden slaskat runt på svs 10/20 & 7,5/15 samt en del semiskott på 25/50. Detta med blandade resultat. Jag har tyvärr inte lyckats upprätthålla den fina rushen som jag hade nov-dec och är en bit från ath.

Ska tilläggas att jag numera spelar en hel del Hu om tillfälle ges.

 

 

 

Tänkte plocka fram några sjuka/intressanta/roliga händer från Pt men de tar ju evigheter att importa så jag får väl återkomma med det.

 

 

Later

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 10 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...