VaNiaL Postad 20 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 20 Februari , 2009 nån som har kollat sin egen? Citera
Teh_MoUsE Postad 20 Februari , 2009 Rapport Postad 20 Februari , 2009 Yepp, du spelar mot PF's största fisk, så raisa på helt klart! så dåligt spelad så finns ju knappt. Men nu är det en helt ny musen som finns borden Citera
VaNiaL Postad 19 April , 2009 Författare Rapport Postad 19 April , 2009 Update: Lirar typ bara 2.50-5 nu! En annan fråga! tänkte köpa Holdem manager idag troligtvis. Nu vet ja att de finns tråder om det där! Men om nån lite snabbt skriver det här skulle det vara fint:) Kör Pt nu med Hh+Gt+-- Citera
Aaaah Postad 19 April , 2009 Rapport Postad 19 April , 2009 Update: Lirar typ bara 2.50-5 nu! En annan fråga! tänkte köpa Holdem manager idag troligtvis. Nu vet ja att de finns tråder om det där! Men om nån lite snabbt skriver det här skulle det vara fint:) Kör Pt nu med Hh+Gt+-- Vad var frågan? Om du köper via cardrunners (tror att det går via DC också och eventuellt andra träningssajter) så kostar HM endast 45$ (tror ordinarie är 80$) Citera
VaNiaL Postad 19 April , 2009 Författare Rapport Postad 19 April , 2009 ok Ty:)! bara och signa Account på nån av siterna inget mer behövs? Sen tänkte ja installera detta på lill brorsans dator! Vet ej när ja flyttar än, så tänkte bara kolla om det går och flytta över till nästa dator sen, utan att behöva köpa nytt? Citera
VaNiaL Postad 19 April , 2009 Författare Rapport Postad 19 April , 2009 Vad var frågan?Om du köper via cardrunners (tror att det går via DC också och eventuellt andra träningssajter) så kostar HM endast 45$ (tror ordinarie är 80$) har du länk lr? Citera
Aaaah Postad 19 April , 2009 Rapport Postad 19 April , 2009 ok Ty:)! bara och signa Account på nån av siterna inget mer behövs? Sen tänkte ja installera detta på lill brorsans dator! Vet ej när ja flyttar än, så tänkte bara kolla om det går och flytta över till nästa dator sen, utan att behöva köpa nytt? har du länk lr? Njae jag tror att man måste vara betalande medlem, jag tänkte om du redan var medlem så är det ju dumt att betala 35 dollar extra bara för att man har missat att se erbjudandet via träningssajterna. Jag är själv med på CardRunners och tycker absolut att det är värt pengarna, jag är bra sugen att signa upp på DeucesCracked också men tycker att det blir lite väl dyrt med 2 träningssajter. DeucesCracked har iofs en grej att om du signar upp där (man måste uppge visa eller nått annat betalningsätt) så har du en testvecka där du är medlem fullt ut (och alltså kan köpa HM billigare och du kan ladda hem ALLA deras filmer under denna vecka) men sen kan du ångra dej innan veckan är slut och få tillbaks pengarna (vet inte om de drar pengar direkt eller efter en vecka). Det är ju en liten halvfuling men förmodligen kommer du att tycka att träningssajten är så bra att du kommer fortsätta att vara medlem Citera
VaNiaL Postad 19 April , 2009 Författare Rapport Postad 19 April , 2009 Sega 12 timmar för och få aktiveringskoden! Citera
VaNiaL Postad 19 April , 2009 Författare Rapport Postad 19 April , 2009 Liten fråga från en lat kille! Gör ja rätt i Hm om ja gör enligt följande? I holdem manager import File, Ska man välja Svenska spels Xml filen där? Add folder är det den mappen, jag hade som Svs_historik_moved_from_pt i Poker tracker? sen HH converter måste man ändra något där? har samma som ja hade när ja lirade med Pt2.. 1400+ idag för Övrigt! Citera
VaNiaL Postad 20 April , 2009 Författare Rapport Postad 20 April , 2009 Fixat:)! Tips på bra stats,förutom Basic? Citera
VaNiaL Postad 20 April , 2009 Författare Rapport Postad 20 April , 2009 Nån som har fått upp typ, Fel på Framework i Holdemanager? Citera
VaNiaL Postad 9 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 9 Maj , 2009 Drar väl det i den här dagboken med! Här +:at på Omaha manager... Får allt och funka utom och få upp HUDEN På SVS... FTP funkar de felfritt.... Citera
VaNiaL Postad 16 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 16 Maj , 2009 Hur fixa nytt FTP acc?? Vill ej skicka in ID handlingar osv.. Nån som säljer osv? har obv redan ett reggat på farsan... Och brorsan är för ung:( Citera
speltorsk_LOL Postad 17 Maj , 2009 Rapport Postad 17 Maj , 2009 Vem fan säljer ett pokerkonto till dig? Att du inte "vill" skicka in Id-handlingar som faktiskt är till för att skydda oss pokerspelare tyder väl på att mjölet i din påse inte är rent. En förklaring till att du inte vill please.. Skärpning! Citera
VaNiaL Postad 18 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 18 Maj , 2009 asså grejjen är att, ja får inte något nytt account får endast öppna det gamla, och är ute efter RB satt då känns det onödigt och skicka in, dock så är FTP grymt skönt med PLO HU.... Citera
VaNiaL Postad 30 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 30 Juli , 2009 Lite Updates, Efter en del sjuka köp(IRL) så tog rullen på 2.50-5 stryk. sprang kallt på 1/2 1 månad= SEMIGUL...... Nu snart rulle för 1/2 igen=) Btw någon som är sugen på och köpa mitt Gold acc på Cardrunners? tror jag köpte det för 3000-4000 Kr någonstans där. Bara PMA eller skriva här om någon är intresserad. kan tänka mig att sälja det för typ 1000-2000. Men som sagt PMA så diskuterar vi hur vi gör med priset osv. Citera
punkis Postad 30 Juli , 2009 Rapport Postad 30 Juli , 2009 tror jag spela mot dig innan idag på 0,5 1 på Svs? Citera
VaNiaL Postad 30 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 30 Juli , 2009 Gjorde du säkert=) Nick? för övrigt +800 i dag. 1/2 om 2-3 veckor skulle kunna gå upp nu rullekravmässigt för lägre nivåer. men väntar nån/några veckor. Citera
punkis Postad 30 Juli , 2009 Rapport Postad 30 Juli , 2009 Gjorde du säkert=) Nick? för övrigt +800 i dag. 1/2 om 2-3 veckor skulle kunna gå upp nu rullekravmässigt för lägre nivåer. men väntar nån/några veckor. htor Citera
VaNiaL Postad 30 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 30 Juli , 2009 ok. du är en av dem bättre på 0.50-1 vad jag har sett hitills denna månaden. Citera
punkis Postad 30 Juli , 2009 Rapport Postad 30 Juli , 2009 ok. du är en av dem bättre på 0.50-1 vad jag har sett hitills denna månaden. Tyty Började i förgår igen och insättningsriggen funkar =) Citera
VaNiaL Postad 30 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 30 Juli , 2009 vad ligger rullen på? du har rätt lösa stats. alltid spelat LAG? Citera
Recommended Posts