Gå till innehåll

Pokermiljonen säsong 2


The blond beast

Recommended Posts

God kväll kära forumiter! :mrgreen:

 

Jag undrar om någon vet var man kan se på de gamla mönstergilla pokermiljonen avsnitten med "Kung Tobbe" från säsong 2. Kommer ihåg att den kavata ynglingen gång på gång, och utan pardon spelade ut storheter som Bengt Sonnert och Andreas Henriksson.

Tobbe hade en stor del i att jag började spela poker och tur var väl det ;-)

Har kollat på pokertube och tv4as hemsida där de låg innan men innan hittat dem.

 

Är det någon eller några :-) som kan hjälpa mig? :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

God kväll kära forumiter! :mrgreen:

 

Jag undrar om någon vet var man kan se på de gamla mönstergilla pokermiljonen avsnitten med "Kung Tobbe" från säsong 2. Kommer ihåg att den kavata ynglingen gång på gång, och utan pardon spelade ut storheter som Bengt Sonnert och Andreas Henriksson.

Tobbe hade en stor del i att jag började spela poker och tur var väl det ;-)

Har kollat på pokertube och tv4as hemsida där de låg innan men innan hittat dem.

 

Är det någon eller några :-) som kan hjälpa mig? :twisted:

 

trodde inte det fanns personer som ville se på den skiten , men se där ;) Att du dessutom gillar den där Tobbe är ännu sjukare , tyckte han var såå sjukt irriterande.

 

Till din fråga :

 

 

Finns kanske på tv4.se hemsida eller arkiv , web-tv. Annars finns det säkert på pokerbay.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...