juteji Postad 23 Juli , 2008 Rapport Postad 23 Juli , 2008 hej ! Jag undrar om någon vill köpa mina 6st aktier i Tell poker.... priset är en diskussionsfråga.......Man måste vara eller bli medlem i tell poker för att det skall funka. Tacksam för vettiga svar. Citera
gdaily Postad 23 Juli , 2008 Rapport Postad 23 Juli , 2008 Problemet är väl att en rimlig värdering är 1 kr/aktie till 4kr/aktie. Jag har tidigare köpt upp så många jag kan (för 1 kr/st) , men för sex aktier orkar jag faktiskt inte bry mig. Citera
JohAAn1 Postad 23 Juli , 2008 Rapport Postad 23 Juli , 2008 lol..."priset är en diskussionsfråga" typ: -Tja, du kan få en piggelin för dem:lol: Citera
mickol Postad 24 Juli , 2008 Rapport Postad 24 Juli , 2008 Problemet är väl att en rimlig värdering är 1 kr/aktie till 4kr/aktie. Jag har tidigare köpt upp så många jag kan (för 1 kr/st) , men för sex aktier orkar jag faktiskt inte bry mig. Vad baserar du den värderingen på? Citera
gdaily Postad 24 Juli , 2008 Rapport Postad 24 Juli , 2008 Vad baserar du den värderingen på?Det finns fem miljoner aktier i bolaget. Vad är ett skin i Prima värt? Kanske fem millar, kanske 20 millar... (kanske ingenting). Tyvärr har jag inte kunnat se någon årsredovisning så man kan göra någon större analys. Jag tycker fem millar låter rimligt, dvs 1 kr/aktie. Eller rättare sagt - jag tror det är värt mer än fem millar, men jag vill göra en bra affär också om jag ska köpa. Så jag köper för en spänn om någon vill sälja. Det finns aktier ute till salu på tiltshares.com för övrigt för 3.75 om ni anser aktierna vara värda mer än så (nej det är inte jag som lagt ut säljordern). Citera
Dagus Postad 16 November , 2008 Rapport Postad 16 November , 2008 Jag har 301st får det finfina priset av 200 dollar... först till kvarn Citera
gdaily Postad 16 November , 2008 Rapport Postad 16 November , 2008 Jag har 301st får det finfina priset av 200 dollar... först till kvarn Säg till om du hittar köpare, så kan han få köpa mina också. Citera
Dagus Postad 16 November , 2008 Rapport Postad 16 November , 2008 Säg till om du hittar köpare, så kan han få köpa mina också. Det kan jag göra, verkar inte vara det lättaste. Tror du dom kommer notera sej på börsen eller bli uppköpta av en större aktör?? Citera
FraZin Postad 16 November , 2008 Rapport Postad 16 November , 2008 Jag har 16000 aktier, säljer för 2,5 styck Citera
MJ Postad 17 November , 2008 Rapport Postad 17 November , 2008 Det kan jag göra, verkar inte vara det lättaste. Tror du dom kommer notera sej på börsen eller bli uppköpta av en större aktör?? Ditt pris är aningen för högt? Citera
Dagus Postad 17 November , 2008 Rapport Postad 17 November , 2008 Ditt pris är aningen för högt? Okej, Men ska vi säga 100 dollar för 301 st? = ) Citera
Recommended Posts