Leooo Postad 10 November , 2008 Rapport Postad 10 November , 2008 Vet inte om streamarna är överbelastade kanske, hade bwins igång fram till andra pausen då mitt internet sket ner sig. Nu kommer jag inte ens in på sidorna, trist som fan.. Demidov verkar blöda efter hans grymma start, håller hårt på han ialf! Citera
Redtyq Postad 10 November , 2008 Rapport Postad 10 November , 2008 Paus nu, dom spelar inte headsup förrens i morgon? Citera
OzzzaJa Postad 12 November , 2008 Rapport Postad 12 November , 2008 Lite humor när Eastgates fans går igång, man hör verkligen att det är danskar med gröt i halsen... Undrar hur Phil Hellmuth mår nu Citera
nordkvist Postad 13 November , 2008 Rapport Postad 13 November , 2008 thepokerbay.org? Tack så mkt! Citera
Ergo Postad 14 November , 2008 Rapport Postad 14 November , 2008 har inte läst igenom tråden. Men jag tycker att allt för många spelar AQ alldeles fel i slutet på WSOP 2008. Typ när det är 10 eller 11 spelare ställer en Marquis med AQ efter raise, reraise. Är inte det är riktigt donky-play? Citera
MacDaddy Postad 14 November , 2008 Rapport Postad 14 November , 2008 Vad gjorde Eastgate förutom att träffa trissar på finalbordet? Poker är mer tur än man vill erkänna för sig själv faktiskt. Iaf tourneys. Citera
BeroendeForever Postad 14 November , 2008 Rapport Postad 14 November , 2008 har inte läst igenom tråden. Men jag tycker att allt för många spelar AQ alldeles fel i slutet på WSOP 2008. Typ när det är 10 eller 11 spelare ställer en Marquis med AQ efter raise, reraise. Är inte det är riktigt donky-play? Bara för att alla gånger man fick se AQ så var den uppe mot AK eller QQ? Citera
erras Postad 14 November , 2008 Rapport Postad 14 November , 2008 Macc: över 10 timmar nedklippt till mindre än 2...du har ingen aning Citera
MacDaddy Postad 14 November , 2008 Rapport Postad 14 November , 2008 Nä Nu Har Jag Tittat Klart På Skiten Och Fy I Helvete Vilket Jävla Flytmiffo Han är Eastgate!!!!!!!! Noll Respekt Får Han Från Mig! Det var bara på trissar och stegar han vann chips. Dock kul o se alla tighta nissar som kommit dit på nitpoker, nu helt plötsligt började bluffa. Antagligen för att de nu kände sig som stjärnor. Inget gick hem =) Noll känsla. Citera
OzzzaJa Postad 14 November , 2008 Rapport Postad 14 November , 2008 Alltså visst, han träffar ju som en gud och har turen att dom andra betalar när han träffar, men som sagt, vi får bara se en sammanfattning av finalbordet. Citera
ulaf Postad 14 November , 2008 Rapport Postad 14 November , 2008 Tänk på att man inte fick se några händer från honom första delen och att han när man fick se honom var typ chipleader. Har för mig det var så iaf. Citera
Hakflem Postad 14 November , 2008 Rapport Postad 14 November , 2008 Nä Nu Har Jag Tittat Klart På Skiten Och Fy I Helvete Vilket Jävla Flytmiffo Han är Eastgate!!!!!!!!Noll Respekt Får Han Från Mig! Det var bara på trissar och stegar han vann chips. Hahahahah Citera
ulaf Postad 14 November , 2008 Rapport Postad 14 November , 2008 Fan att det aldrig kan vara en BRA lirare med 82o varje hand som kan vinna WSOP! ÅRGHIJGROJRH)?)(¤/Y%)¤)(=(#/(¤&N Citera
MacDaddy Postad 14 November , 2008 Rapport Postad 14 November , 2008 Tror han starta på 16m och när man såg honom första gången hade han det också så stal väl lite blinds och så. Någon större pott vann han inte utan att de visade handen. Har inte sett så mycket flyt sen jag sätter mig på valfritt bord på ipoker och inbillar mig att jag kommer vinna en hand mot random fisk. Fan att det aldrig kan vara en BRA lirare med 82o varje hand som kan vinna WSOP! ÅRGHIJGROJRH)?)(¤/Y%)¤)(=(#/(¤&N Måste va någon som helst måtta iaf. Såg aldrig Gunde halka på ett bananskal så han flög av berget rakt in i mål va jag minns iaf. Citera
Hakflem Postad 14 November , 2008 Rapport Postad 14 November , 2008 Det är fan sjukt att det krävs att man behöver bra händer för att vinna en pokerturnering. Låt oss gå tillbaka till det gamla systemet där spelarna själva får rösta fram den som spelat bäst! EDIT: Det måste vara svårt för en WSOP-vinnare. Får man in degen ofta som underdog och drar ut så är man en jävla klonktomte och får man in degen när motståndaren drar dött så är man också en turtomte som bara får bra händer. Citera
ulaf Postad 14 November , 2008 Rapport Postad 14 November , 2008 Måste va någon som helst måtta iaf. Såg aldrig Gunde halka på ett bananskal så han flög av berget rakt in i mål va jag minns iaf. Lite skillnad. Citera
MacDaddy Postad 14 November , 2008 Rapport Postad 14 November , 2008 EDIT: Det måste vara svårt för en WSOP-vinnare. Får man in degen ofta som underdog och drar ut så är man en jävla klonktomte och får man in degen när motståndaren drar dött så är man också en turtomte som bara får bra händer. Ja WSOP titeln är som the holygrale of respect, folk gör allt för att hitta den men den finns inte i själva verket. EDIT: jo, hade Demidov vunnit hade ingen klagat. HAn spelade ut folk efter noter och var utan konkurrens bäst på bordet. Nitsen: Asiaten och gamlelastbilschaffisen började helt plötsligt vilja efterlikna han och fick smäll på fingrarna varje gång =) Citera
plzgogame Postad 14 November , 2008 Rapport Postad 14 November , 2008 Man såg klart och tydligt att Phillips försökte med mer än vad han klarade av. Smart att han sa raise på flop när han bettade, rätt komiskt. Citera
pablosebbe Postad 14 November , 2008 Rapport Postad 14 November , 2008 Nä Nu Har Jag Tittat Klart På Skiten Och Fy I Helvete Vilket Jävla Flytmiffo Han är Eastgate!!!!!!!!Noll Respekt Får Han Från Mig! Det var bara på trissar och stegar han vann chips. Dock kul o se alla tighta nissar som kommit dit på nitpoker, nu helt plötsligt började bluffa. Antagligen för att de nu kände sig som stjärnor. Inget gick hem =) Noll känsla. Han kan väl inte hjälpa det? Citera
Recommended Posts