ludvvig Postad 27 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JagGårGul Postad 27 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2008 Det är just dessa solskenshistorier som gör att det pumpas in pengar till pokern ! Men de e klart, missat om Alow rörde sig på TLK nivåer o kanske har ett par millar som han ska investera vidare på ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 27 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2008 .en vinnande spelare slutar ju inte spela då degen rullar in! - var faktiskt något av de dummaste jag hört...Så du menar att exempelvis TexasLimitKing var en förlorande spelare för att han la av? Definitivt inte en förlorande spelare men han la ju ner efter att ha haft en downswing på någon miljon $ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 27 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kees123 Postad 27 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2008 Tänk om vinnande spelare är dömda till att spela tills döden kommer som en befrielse Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JagGårGul Postad 28 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2008 Tänk om vinnande spelare är dömda till att spela tills döden kommer som en befrielse Nätpokern är ett träsk! Frågan är, är det lättast att ta sig ur som vinnare eller förlorare ?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alow Postad 31 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 31 Augusti , 2008 Comeback på G! Eller inte hursom... Denna dagbok ska snart låsas och jag ska lämna forumet. Men jag väntar fortfarande på svar från Arnan här, innan jag kan lämna allt. Är du en nochalant typ eller? Oerhört dåligt att aldrig höra av sig nästan när du är skyldig mig. Hoppas du läser detta. Svara på mitt PM idag, så löser vi allt. Annars måste jag ringa, eventuellt söka upp dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jakobl Postad 31 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2008 vad är han skyldig dig egentligen? har du lånat ut pengar till en random forumsnubbe? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FreePlopp Postad 1 September , 2008 Rapport Share Postad 1 September , 2008 vad är han skyldig dig egentligen? har du lånat ut pengar till en random forumsnubbe? Jag tror att det handlar om "SvS-projektet". Alow lånade ut sitt konto till någon på forumet som skulle spela åt honom. Snubben bustade dock Alows rulle och smet sedan. Jag tror det var så, men Alow får själv bekräfta detta. Inte så smart att låna ut sin rulle till, just precis, en random forumsnubbe. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alow Postad 1 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 September , 2008 Han har dock lovat att betala tillbaka. Vid missbruk. Men han säger inte när. Så Arnan, nu har du din sista chans och säga när! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rAilFISH Postad 1 September , 2008 Rapport Share Postad 1 September , 2008 tycker nästan du inte borde få tillbaka pengarna , lär dig en läxa av detta istället som kostar. För det är inte helt smart att låna ut sitt svs konto åt nån random forum profil.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
matts Postad 1 September , 2008 Rapport Share Postad 1 September , 2008 Det är väl inte tillåtet att låna ut sitt konto heller,så du får nog skylla dig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alow Postad 1 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 September , 2008 Men om han har gått med på upplägget vi kom överens om så tycker jag det. Det är snarare han som borde lära sig en läxa, vad som är hans och mitt. Han bröt mot reglerna direkt, och jag hoppas han svarar snart. Så jag åtminstonde får ett svar. Men men, vi ska inte ta den diskussionen här, hoppas jag och Arnan kan lösa det på egen hand. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
REDHEADMARC Postad 1 September , 2008 Rapport Share Postad 1 September , 2008 Du måste ju skoja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Balooo Postad 1 September , 2008 Rapport Share Postad 1 September , 2008 Det är väl inte tillåtet att låna ut sitt konto heller,så du får nog skylla dig själv. lol är paragrafryttaren ute på äventyr? snygg första post btw Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JagGårGul Postad 1 September , 2008 Rapport Share Postad 1 September , 2008 Du måste ju skoja.. hehe, dessvärre gör han nog inte det! PS: Alow, berätta hur stor rullen var, please !!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alow Postad 2 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 September , 2008 hehe, dessvärre gör han nog inte det! PS: Alow, berätta hur stor rullen var, please !!!! 20.000kr Nej den låg på 3000kr, men jag och Arnan har löst det hela. Så ni behöver inte oroa er längre! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
matts Postad 2 September , 2008 Rapport Share Postad 2 September , 2008 lol är paragrafryttaren ute på äventyr? snygg första post btw Det handlar inte om att följa paragrafer och regler till punkt och pricka,men bryter man mot reglerna och blir blåst så tycker jag att man får skylla sig själv. P.s. Det var bra att allt löste sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JagGårGul Postad 2 September , 2008 Rapport Share Postad 2 September , 2008 orka bråka om 3K, jaja....... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 2 September , 2008 Rapport Share Postad 2 September , 2008 orka bråka om 3K, jaja....... öh ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thorn- Postad 2 September , 2008 Rapport Share Postad 2 September , 2008 orka bråka om 3K, jaja....... baller som spottar på 3k... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
REDHEADMARC Postad 2 September , 2008 Rapport Share Postad 2 September , 2008 öh ja. baller som spottar på 3k... Han var ironisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alow Postad 15 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 15 September , 2008 Arnan verkar vara en falsk typ. Han lovade mig ytterligare tre gånger att han skulle betala tillbaka. Fick nu tillbaks att han inte skulle betala tillbaks pengarna eftersom jag hade skrivit om det i forumet, som han säger två veckor efter att jag skrivit. Då kunde du väl ha sagt det direkt, Arnan? Ingen ska få ta mina pengar och visa upp din nonchalanta attityd utan att få konsekvenser. Det är just din attiyd jag ogillar, pengarna är inte riktigt lika viktiga! Jag har din adre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FreePlopp Postad 15 September , 2008 Rapport Share Postad 15 September , 2008 Arnan verkar vara en falsk typ. Han lovade mig ytterligare tre gånger att han skulle betala tillbaka.Fick nu tillbaks att han inte skulle betala tillbaks pengarna eftersom jag hade skrivit om det i forumet, som han säger två veckor efter att jag skrivit. Då kunde du väl ha sagt det direkt, Arnan? Ingen ska få ta mina pengar och visa upp din nonchalanta attityd utan att få konsekvenser, vänta dig ett oinbjudet besök denna vecka. Jag känner bra folk i norrköping haha! Det är just din attiyd jag ogillar, pengarna är inte riktigt lika viktiga! Jag har din adress och telefonnummer. Mordrån ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alberto Postad 15 September , 2008 Rapport Share Postad 15 September , 2008 Arnan verkar vara en falsk typ. Han lovade mig ytterligare tre gånger att han skulle betala tillbaka.Fick nu tillbaks att han inte skulle betala tillbaks pengarna eftersom jag hade skrivit om det i forumet, som han säger två veckor efter att jag skrivit. Då kunde du väl ha sagt det direkt, Arnan? Ingen ska få ta mina pengar och visa upp din nonchalanta attityd utan att få konsekvenser, vänta dig ett oinbjudet besök denna vecka. Jag känner bra folk i norrköping haha! Det är just din attiyd jag ogillar, pengarna är inte riktigt lika viktiga! Jag har din adress och telefonnummer. Fick mig att skratta, Åt dig. Av någon anledning tycker jag inte ett dugg synd om dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts