Gå till innehåll

Arnan ingen att lita på...


Alow

Recommended Posts

  • Svars 125
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Arnan verkar vara en falsk typ. Han lovade mig ytterligare tre gånger att han skulle betala tillbaka.

Fick nu tillbaks att han inte skulle betala tillbaks pengarna eftersom jag hade skrivit om det i forumet, som han säger två veckor efter att jag skrivit.

Då kunde du väl ha sagt det direkt, Arnan?

 

Ingen ska få ta mina pengar och visa upp din nonchalanta attityd utan att få konsekvenser, vänta dig ett oinbjudet besök denna vecka. Jag känner bra folk i norrköping haha!

Det är just din attiyd jag ogillar, pengarna är inte riktigt lika viktiga! Jag har din adress och telefonnummer.

 

Var en man, köp lite basebollutrustning ,dra till Norrköping och testa hans reflexer. Eller nåt liknande.

 

Edit: Det bästa hade varit att inte lämna ut kontouppgifter till random fisk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sluta ta detta via ett forum , visst att du vill varna andra för honom. Men att tycka synd om sig själv efter att ha gjort en sådan idiotisk sak och sen säga att man känner folk i Norrköping är bara patetiskt.

 

Ring upp han , hälsa på han , var en man , snacka igen det och hittar ni ingen lösning så får det vara liksom , ska du slå ner han annars eller vad? :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

dum på något sätt? klart han ska ha tillbak sina pengar

Tycker också att Arnan borde ge tillbaka pengarna iffal han nu har tagit dom. Men när Alow beter sig som en 15 åring kan jag inte hjälpa att inte tycka synd om honom. JaAG VeT vaRt dU boR!!. JaG ocH MinA KoMpiSar kOmMeR oCh sLåR diG iFaLL dU iNtE gER tIllBakA PeNgarNa iNNan 12 iMorGon!!!!!... sIsTA vArNinGen!!!!!!!!.

 

 

sluta ta detta via ett forum , visst att du vill varna andra för honom. Men att tycka synd om sig själv efter att ha gjort en sådan idiotisk sak och sen säga att man känner folk i Norrköping är bara patetiskt.

Du tog orden ur munnen på mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken princip ?

Att inte betala tillbaka sin skuld ?

Att inte göra rätt för sig ?

Att inte hålla sina löften ?

 

Rullen var på 2.7 , Jag spela upp det till 10k. Nästa gång jag loggar in är rullen på 3k once again. Killen whinar om att jag spelat bort pengarna. Då jag inte varit inloggad eller inte varit i närheten av kontot efter jag spelat upp dom till 10k. Jag ber han att han ringer SVS och han säger att han har gjort det. Dom hade sagt att det fanns ett flertal IP adresser enligt han som var inloggade och han ber om ursäkt för att han anklagat mig. Vem var inloggad ? Vilka har lösenordet mer än jag ? Ljög han om historien angående att han ringde svs ? Etc etc. Är ju bara en gåta. Detta släptes . Jag ville inte spela mer på hans konto men eftersom han bad mig så jag gjorde jag det för att göra honom en tjänst igen ?! Vrf vet jag inte. Vad han gjort med pengarna innan är bara en fråga. Tagit ut dom ? Chipdumpat dom ? Spelat bort dom ? Ja finns många frågor. Sen spelade jag bort 3k pågrund av ren tilt på det han gjort. Jag sa i efterhand de va fel av mig o ville betala tillbaka 3k men sen börja han med sina utlägg på PF och skriva en massa tyckte inte jag det var relevant att betala tillbaka. Och han ville själv ge mig 50% av vinsten dvs av dom 7k jag plussade ska jag ha 3.5k . Men har jag sett dom pengarna nej ? Och varför ska jag nu betala honom 3k efter allt han gjort ? Ge mig ett bra svar. Ville inte gå ut med storyn då den inte igentligen tillhör här men för att inte en person ska bli svartmålad pågrund av en lowstakes grining 11 åring så besvarar jag nu din fråga och många andras i guess.

 

ska tillägas han bytte lösenord ett flertal gånger under tiden vrf ? är ju bara en gåta för att jag inte ska logga in och se när han gamblar away dom 10kna eller ? Bahh tragisk historia.

 

O ni andra som skriver Random fisk etc. plz stfu då ni inte har någon aning om vad ni pratar om.

 

Så kan det va när man gör folk en tjänst sen får man själv detta bakslag. Från början ville jag spela upp hans rulle för skojs skull och hjälpa han få ihop en rulle och inte ta något för det. Dvs han får all profit och jag kunde tänkas ta en lite profit för alla timmar jag lagt ner men det var en strutsumma och meningen var att inte ta något alls ifrån honom.

 

Så hoppas jag besvarat alla dina frågor och alla andras. Lär inte svara mer i denna tråd då jag tycker detta är patetiskt. Om killen nu vill komma hit o visa vad han går för är han välkommen. Om jag var han skulle jag inte hota vem som helst.

 

GG WP

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rullen var på 2.7 , Jag spela upp det till 10k. Nästa gång jag loggar in är rullen på 3k once again. Killen whinar om att jag spelat bort pengarna. Då jag inte varit inloggad eller inte varit i närheten av kontot efter jag spelat upp dom till 10k. Jag ber han att han ringer SVS och han säger att han har gjort det. Dom hade sagt att det fanns ett flertal IP adresser enligt han som var inloggade och han ber om ursäkt för att han anklagat mig. Vem var inloggad ? Vilka har lösenordet mer än jag ? Ljög han om historien angående att han ringde svs ? Etc etc. Är ju bara en gåta. Detta släptes . Jag ville inte spela mer på hans konto men eftersom han bad mig så jag gjorde jag det för att göra honom en tjänst igen ?! Vrf vet jag inte. Vad han gjort med pengarna innan är bara en fråga. Tagit ut dom ? Chipdumpat dom ? Spelat bort dom ? Ja finns många frågor. Sen spelade jag bort 3k pågrund av ren tilt på det han gjort. Jag sa i efterhand de va fel av mig o ville betala tillbaka 3k men sen börja han med sina utlägg på PF och skriva en massa tyckte inte jag det var relevant att betala tillbaka. Och han ville själv ge mig 50% av vinsten dvs av dom 7k jag plussade ska jag ha 3.5k . Men har jag sett dom pengarna nej ? Och varför ska jag nu betala honom 3k efter allt han gjort ? Ge mig ett bra svar. Ville inte gå ut med storyn då den inte igentligen tillhör här men för att inte en person ska bli svartmålad pågrund av en lowstakes grining 11 åring så besvarar jag nu din fråga och många andras i guess.

 

ska tillägas han bytte lösenord ett flertal gånger under tiden vrf ? är ju bara en gåta för att jag inte ska logga in och se när han gamblar away dom 10kna eller ? Bahh tragisk historia.

 

O ni andra som skriver Random fisk etc. plz stfu då ni inte har någon aning om vad ni pratar om.

 

Så kan det va när man gör folk en tjänst sen får man själv detta bakslag. Från början ville jag spela upp hans rulle för skojs skull och hjälpa han få ihop en rulle och inte ta något för det. Dvs han får all profit och jag kunde tänkas ta en lite profit för alla timmar jag lagt ner men det var en strutsumma och meningen var att inte ta något alls ifrån honom.

 

Så hoppas jag besvarat alla dina frågor och alla andras. Lär inte svara mer i denna tråd då jag tycker detta är patetiskt. Om killen nu vill komma hit o visa vad han går för är han välkommen. Om jag var han skulle jag inte hota vem som helst.

 

GG WP

 

 

Vilka lögner du drar till med. Du spelade möjligen upp till 10.000kr, men sedan förlorade du ner till 3000kr, det var inte jag, vi kan kolla upp vilken ip adress som spelade den dagen så jag kan knappast ha gamblat bort pengarna, mitt kort finns registrerat här i Gällivare så det bevisar att jag var där hela veckan, så lägg ner med dina lögner.

 

Men så klart skyller du på mig, och jag säger spela nivån vi har kommit överens om. Sedan öppnar jag klienten och ser att du sitter på 3st sngs som kostar 800kr alla 3, med en rulle på 3000kr. Det var sagt max 100kr turrar.

Jag frågar dig än en gång på msn, och du skyller ifrån dig och säger att det är någon annan som spelat, någon kompis eller dylikt, vilket jag har svårt att tro på.

Rullen nere på 1500kr, du fortsätter och köpa in dig i en tunernig som kostar resten av rullen, och då kommer det fram att du hittade "värde" i tuneringarna men att det inte gick bra alls.

Och det du nämner att det var flera ip adresser som spelat på mitt konto stämmer inte alls, jag ringde svs säkerhets support och de hade bara en ip adress på mitt konto som spelat den sista veckan, och den ip adressen var inte från Gällivare där jag befann mig då.

Du skyller alltså ifrån dig hela tiden, och skiter i löfterna. Sedan visar du upp en nonchalant attityd och hånar en. Och säger att jag får skylla mig själv.

Men bara så ni vet kära pf:are, han är ingen att lite på.. så inte ni råkar ut för samma sak som jag! Sedan kan det ju vara så att du dumpat pengarna också, då jag inte vid den tiden var i närheten av en dator.

 

3000kr är väl inte hela världen, men det är respektlöst att bete sig som Arnan. Och en betalning bör man göra om man kommit överens.

 

Sedan det absolut värsta av allt, är att han gång på gång lovar att betala tillbaka mig när hans ekonomi är "stabilare". Men att sedan 3-4 veckor senare säger att jag kan glömma mina pengar och att han aldrig tänker betala tillbaka mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sluta ta detta via ett forum , visst att du vill varna andra för honom. Men att tycka synd om sig själv efter att ha gjort en sådan idiotisk sak och sen säga att man känner folk i Norrköping är bara patetiskt.

 

Ring upp han , hälsa på han , var en man , snacka igen det och hittar ni ingen lösning så får det vara liksom , ska du slå ner han annars eller vad? :mrgreen:

 

Jag får inte tag på honom, han har blockat mig överallt. Så ville bara förbereda honom här :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker också att Arnan borde ge tillbaka pengarna iffal han nu har tagit dom. Men när Alow beter sig som en 15 åring kan jag inte hjälpa att inte tycka synd om honom. JaAG VeT vaRt dU boR!!. JaG ocH MinA KoMpiSar kOmMeR oCh sLåR diG iFaLL dU iNtE gER tIllBakA PeNgarNa iNNan 12 iMorGon!!!!!... sIsTA vArNinGen!!!!!!!!.

 

 

 

Du tog orden ur munnen på mig.

 

Det är inte några små 15åringar jag känner. Utan det är kriminella personer där det inte handlar om småbrott.

Dock vill jag helst undvika sådant. Och nej jag ska inte ta till dem medlen utan jag ska ordna detta själv på något vis.

Vill poängtera att jag aldrig slagit någon, eller gjort något brott. Men jag känner folk som inte är att leka med, som jag helst inte vill ha att göra med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var sagt max 100kr turrar.

Jag frågar dig än en gång på msn, och du skyller ifrån dig och säger att det är någon annan som spelat, någon kompis eller dylikt, vilket jag har svårt att tro på.

 

Så fler än Arnan har/ har haft tillgång till ditt konto?

 

 

Det är inte några små 15åringar jag känner. Utan det är kriminella personer där det inte handlar om småbrott.

Dock vill jag helst undvika sådant. Och nej jag ska inte ta till dem medlen utan jag ska ordna detta själv på något vis.

Vill poängtera att jag aldrig slagit någon, eller gjort något brott. Men jag känner folk som inte är att leka med, som jag helst inte vill ha att göra med.

 

Tack för att du framförde min poäng. Ljuset på men ingen hemma.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

välkommen hit. Hej.

 

Behöver du adress osv bara ring upp.

 

Historien om detta lär jag inte dra upp. 3k för mig är inget och kan ge bort dom men utav principen lär jag inte göra det.

 

För dig lät det som mycket. Eftersom du gång på gång skyllde att du hade lite kärvt med ekonomin. Och att du skulle betala tillbaka när den var stabilare, så det är också lögn? Du kanske i själva verket är en snål miljonär :-)

Varför tänker du inte betala tillbaka? Eftersom vi hade kommit överens om det, och sedan frågade jag snällt flera gånger när du kunde göra det, och jag litade på dig till viss del eftersom du verkade schysst, men ack så fel jag hade!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är inte några små 15åringar jag känner. Utan det är kriminella personer där det inte handlar om småbrott.

Dock vill jag helst undvika sådant. Och nej jag ska inte ta till dem medlen utan jag ska ordna detta själv på något vis.

Vill poängtera att jag aldrig slagit någon, eller gjort något brott. Men jag känner folk som inte är att leka med, som jag helst inte vill ha att göra med.

 

Assåååå, HAHAHHAAHAHA

 

stackarn

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej jag ska inte ta till några kriminella gäng. Men någon påstod att jag pratade om ett gäng 15åringar.

Men jag ville bara varna er andra forumiter att Arnan inte går att lita på, han försöker dra sig ur allting med en massa lögner och har lovat mig X antal gånger att betala tillbaka mig.

Och att han lovar gång på gång, och sedan veckor senare får jag mail med att: du kan glömma dina pengar, skyll dig själv, lycka till med livet, jag har ekonomsika problem just nu så du får vänta, men du kommer inte få tillbaka pengarna inom en snar framtid utan det kan dröja.. är bara några grejer han skrivit.

Men som sagt, lita inte ett dugg på Arnan eftersom han förmodligen inte kommer betala tillbaks.

 

Och förövrigt, jag har tagit ut min rulle och spelar inte längre poker. Så 3000kr för mig är rätt mycket om man tänker in real life. I poker sammanhang räknas det väl inte..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arnan har lurat mig, och hittat på lögner hela tiden. Hela han är en lögn, och ni bör passa er för honom så inte han lurar er.

Han lär antagligen inte betala tillbaka eftersom han inte har råd, vilket han själv påstod gång på gång.

Fast vissa här tycker att det är okej att lura folk. Och man kan uppenbarligen inte lite ett dugg på någon.

 

Mods ni kan låsa dagboken. En dag arnan kanske det är du som råkar ut för bedrägeri, tänk på det! ;) Im out!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 11 months later...

Måste bara bumpa denhär tråden.

 

De är nämligen så att herr Alow snackade med mig, gav ut sitt w till mej och ja lirade upp hans rulle.

 

Hans "kompis" gulade den på fyllan och säger givetvis att ja ska få halva förtjänsten vilket va ca hela 700kr.

 

får dom inte efter upprepade påminnelser och skickat mitt konto nummer typ 3ggr när han säger att han inte fått mitt kontonummer. Ger han de och han säger att han stoppat in pengar och att dom kommer i veckan. Han skryter även hur grym han är på poker och har vunnit 5k$ senaste veckan så ja skulle få hela 1000kr för att ja hade väntar så länge:P

 

Detta va i januari han skrev de senast. Har inte sett pengarna än.

 

Pengarna kommer ja ju obv inte få och de spelar inte nån roll.

Tycker bara de är jävligt LOL att han "fackar" så mkt med arnan, och sen gör samma sak själv ett tag senare:)

 

 

 

 

Sen ville han att ja skulle tvätta pengar åt hans polare, Stefan Mattson. Jaa ,den Stefan Mattson.

 

behöver ja säga att de inte heller lät så troligt och än mindre genomfördes?:P

 

 

 

 

 

 

 

 

Nu har ni läst en jävlig meninslös historia om en kille som hotar folk med "krimminella ninja 15åringar som har grova laser-godis-söld-snott-en-cykel-brott bakom sig!

 

Sry för att ja tog up er tid:P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
jag hade AA en hand, höjer rejält som jag har sagt, tight agg, får ändå syn. Floppen K98 sedan två obetydliga kort, han höjer runt 40kr på river och jag sägar för mig själv, han sitter på KJ och jag synar, så klart visar det sig att han sitter med det, och jag tar hem potten :-)

 

Om du sätter han på TP så kanske du borde höja med överparet...?

 

:roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...