SOLDforFOOD Postad 19 Juli , 2008 Rapport Share Postad 19 Juli , 2008 Hej! Vad är det för fel på forumet. Har varit lustigt hela dagen, och det verkar inte bara vara mig som det spökar för. WASSUP? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
madbroiler Postad 19 Juli , 2008 Rapport Share Postad 19 Juli , 2008 det har varit lustigt för mig med hela dagen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 19 Juli , 2008 Rapport Share Postad 19 Juli , 2008 Jo, vi har haft jätteproblem i dag. Jag har gjort vad jag kunnat men jag är estet och därmed per definition värdelös tekniker. Har jagat på folk också men det är lördag och jag vet inte vad som händer eller exakt vari felet ligger... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SOLDforFOOD Postad 19 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 19 Juli , 2008 Jag har jätteproblem i dag. Jag är estet! FYP! Heheokok, då förstår jag iaf. Tänkte väl attt det inte bara var här det strulade! Skipa forumen nu dev. och ta dig en kall öl imo imo! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 20 Juli , 2008 Rapport Share Postad 20 Juli , 2008 Åh, jag hade en underbar kväll när jag lämnade datorn, oroa dig inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts