Gå till innehåll

Utnyttja redbet för uttag . möjligt?


MaeSandro

Recommended Posts

Läste nånstans att redbet är ensamma om att ha snabba uttag på ca 1-3 min.

till skillnad från andra siter där det tar ett visst antal bankdagar för att få ut pengarna. nu till frågan

 

Skullen man om man har ett konto och spelar på Party Poker, skulle man kunna regga upp sig på redbet. skicka pengarna från Party Poker till mitt moneybookerskonto och sen vidare in på mitt redbet konto och ta ut det snabbt.. iställlet för att vänta 3 dagar när man tar ut det direkt från Party Poker eller moneybookers?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag andvänder mig ibland av redbet för detta ändamålet om jag är i behov av snabba cash. Eftersom tjänsten inte är gratis för redbet så tar dem en avgift på uttaget om du inte rejkar något. Detta brukar jag lösa genom att lira lite HU sng. ligger väldigt bra plus på omsättningsliret faktiskt, så det har bara varit posetivt för en annan ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle gissa på 50€ minst.

 

Partypokers visa cashout måste väl va ok ändå.

 

Partys VISA-cashout är hyfsat dålig (eller förmodligen VISA överhuvudtaget). Tog det nån gång för att testa, eftersom avgiften var mindre än för Wire Transfer. Tror jag förlorade 2000 kr på ett uttag på runt $20k mot om jag hade tagit wire transfer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tar inte någon minut, tar flera dagar. Tar tid innan man får tillräckligt med "status" för snabba uttag på 1 min.

 

Rekommendera verkligen inte REDBET,

 

Testa unibet i stället, sätta in med neteller/moneybook uttag till bankkonto utan kostnad.

 

Va för mig har det funkat hela tiden. Insättningarna sköts snabbt och uttag har du inom någon timma på vardagar om du har Swedbank.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Partys VISA-cashout är hyfsat dålig (eller förmodligen VISA överhuvudtaget). Tog det nån gång för att testa, eftersom avgiften var mindre än för Wire Transfer. Tror jag förlorade 2000 kr på ett uttag på runt $20k mot om jag hade tagit wire transfer.

 

va, hur kommer sig detta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Första uttaget till bank på redbet tog 4 dagar, andra uttaget har tagit 13 dagar and counting.

 

Skumt, är inte till Swedabank isåfall. Vet att dom hade något problem förra veckan med uttag och fick sköta allt manuellt kan vara därför, mina uttag har jämt kommit inom ett par timmar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag brukar slussa pengar från andra sajter via Neteller och Redbet till mitt Swedbank-konto. Detta är ett väldigt bekvämt sätt att få ut pengarna på kontot inom max en dag (tar vanligtvis lite längre tid för den första sajten att betala ut dina pengar till Neteller/Moneybooker m.m.)

Efter ett tag blev Redbet dock lite griniga eftersom det kostar dem en hel del pengar att göra dessa snabba utbetalningar, och valde att helt enkelt "tagga" mitt konto om jag gjorde så igen. Vilket jag givetvis gjorde. Jag blev då uppringd av någon på deras Sverige-kontor som gnällde på att jag inte omsatte pengarna, och att uttagen hittills kostat dem 50 euro (hade nog slussat ca 3000 euro), och han gav mig alternativet att betala 50 euro eller börja omsätta.

Vad menar jag då? Jo, jag menar att om du ska slussa pengar via Redbet så se till att omsätta lite för att inte hamna i min sits, dvs att pengarna hamnar på "hold" tills ni rett ut det. Och en sak till: Snabba uttag funkar BARA till Swedbank och ingen annan bank.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tar inte någon minut, tar flera dagar. Tar tid innan man får tillräckligt med "status" för snabba uttag på 1 min.

 

Rekommendera verkligen inte REDBET,

 

Testa unibet i stället, sätta in med neteller/moneybook uttag till bankkonto utan kostnad.

 

Tack!

 

Tog ut $1000 från party och unibet fick insatt på kontot 5778:- resp. 6015:-

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...