dojch Postad 18 Juli , 2008 Rapport Postad 18 Juli , 2008 Hejsan! Hade tänkt att börja spela lite igen efter ett längre uppehåll. Då spelade jag oftast på Ladbrokes. Mest av en anledning, att det gick snabbt och smärtfritt att både sätta in och ta ut pengar. Spelade även på 24h poker. När jag hade vunnit lite cash, tänkte jag ta ut detta. Men jag tror det tog 1.5 månad innan jag fick pengarna. Jag var tvungen att skicka in bild på mitt körkort, bilder som verifierade att bankkontot var mitt osv. Nu är jag på jakt efter ett nytt ställe där fokus ligger på hur smidigt det är att ta ut pengar? Är lite för lat för att ladda ner alla pokerklienter och sedan kolla upp det:P Tacksam för svar! Citera
SOLDforFOOD Postad 18 Juli , 2008 Rapport Postad 18 Juli , 2008 Legatopoker/redbet är smidigaste alternativen imo imo. Tyvärr B2B/BOSSMEDIA, vilket suger. Pengar på bank-konto inom några minuter om du har föreningssparbanken/swedbank! Utmärkt support oxå! Citera
vetgirig Postad 18 Juli , 2008 Rapport Postad 18 Juli , 2008 Men jag tror det tog 1.5 månad innan jag fick pengarna. Jag var tvungen att skicka in bild på mitt körkort, bilder som verifierade att bankkontot var mitt osv. Så gör alla pokersiter om de misstänker bedrägerier. Dvs om du snabbt sätter in pengar och lika snabbt tar ut pengar. Men om du vill slippa det så använd inte kort och välj en spelsite där du kan sätta ut och in pengarna direkt med överföringar till svenska banker. Citera
Recommended Posts