Jezus Postad 19 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 19 Juli , 2008 Svårt att hitta Sit & go med tre placeringar betalda om man bara spelar med 6 spelare. Avgiften e ju hög, men jag tror jag har en ok chans att vinna sex på raken en dag och då lär jag inte klaga med $350 000kr i bonuutbetalning, hehe,. Nåja, man kan ju drömma:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SOLDforFOOD Postad 19 Juli , 2008 Rapport Share Postad 19 Juli , 2008 Svårt att hitta Sit & go med tre placeringar betalda om man bara spelar med 6 spelare. Avgiften e ju hög, men jag tror jag har en ok chans att vinna sex på raken en dag och då lär jag inte klaga med $350 000kr i bonuutbetalning, hehe,. Nåja, man kan ju drömma:) Den dagen du gör det, och supporen med luppar och monocklar letar falsk/slöspel och andra enligt terms&conditions icke tillåtna grejer så lär betalning av denna deg utebli. stor risk att dem hittar något om dem uppfattar som fusk skulle jag tro! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kausti Postad 20 Juli , 2008 Rapport Share Postad 20 Juli , 2008 Avgiften e ju hög, men jag tror jag har en ok chans att vinna sex på raken en dag och då lär jag inte klaga med $350 000kr i bonuutbetalning... Aldrig sett det där förut Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jezus Postad 20 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 20 Juli , 2008 hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SimonX Postad 20 Juli , 2008 Rapport Share Postad 20 Juli , 2008 Aldrig sett det där förut haha, jag la märket till samma sak. Hur mycket är $kr värt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jezus Postad 20 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 20 Juli , 2008 Förlåt min dumhet, men jag har läst massa inlägg om sk "Grinders". Vad är det exakt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zzpike Postad 20 Juli , 2008 Rapport Share Postad 20 Juli , 2008 Den dagen du gör det, och supporen med luppar och monocklar letar falsk/slöspel och andra enligt terms&conditions icke tillåtna grejer så lär betalning av denna deg utebli. stor risk att dem hittar något om dem uppfattar som fusk skulle jag tro! En bekant fick ut 65k$ för några veckor sedan så visst går det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Captain Morgan Postad 24 Juli , 2008 Rapport Share Postad 24 Juli , 2008 När man räknar på ROI så spelar det ju även roll vilken nivå man spelar på. 15% på 1$ borden kan ju tyckas vara bra men 5% på 200$ borden är bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jezus Postad 25 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 25 Juli , 2008 Ja, det vore inte fel med att ha 5% på 200-borden. Vet ndu möjligtvis om det finns några sådana, 6 spelare, där 3 platser belönas? mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
logicsense Postad 25 Juli , 2008 Rapport Share Postad 25 Juli , 2008 Sorry jag hijackar tråden lite - men var finns det bra trafik på sitngos med 3 platser betalda av 6? Ngnstans på Prima, iPoker eller b2b? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Captain Morgan Postad 25 Juli , 2008 Rapport Share Postad 25 Juli , 2008 Ja, det vore inte fel med att ha 5% på 200-borden. Vet ndu möjligtvis om det finns några sådana, 6 spelare, där 3 platser belönas?mvh Jag har 9% med av.stake 155$, lirar 114-225$ på Stars. Vet inga 3/6 SNGs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Olyckan_77 Postad 25 Juli , 2008 Rapport Share Postad 25 Juli , 2008 Jag har 9% med av.stake 155$, lirar 114-225$ på Stars. Vet inga 3/6 SNGs. riktigt bra stats. hur stor samplesize? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Captain Morgan Postad 25 Juli , 2008 Rapport Share Postad 25 Juli , 2008 riktigt bra stats. hur stor samplesize? Har spelat 8 stycken snart... Nä driver bara, 1400+. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jezus Postad 25 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 25 Juli , 2008 Oj, riktigt bra. Stort grattis! mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts