villerkiller Postad 3 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 November , 2008 sug min lilla sköldpadda och ****** farsans gris Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-fiskaren- Postad 3 November , 2008 Rapport Share Postad 3 November , 2008 Strunta i att skaffa jobb utan spela istället Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FishFTW Postad 4 November , 2008 Rapport Share Postad 4 November , 2008 sug min lilla sköldpadda och ****** farsans gris måste bara få ett inlägg i denna sjukt paradoxala tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 4 November , 2008 Rapport Share Postad 4 November , 2008 hur går det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
villerkiller Postad 5 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 5 November , 2008 hehe farsan köpte en ny gris idag kollop ville ****** men farsan sa NEJ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 5 November , 2008 Rapport Share Postad 5 November , 2008 vinner du nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hampulito Postad 5 November , 2008 Rapport Share Postad 5 November , 2008 vinner du nåt Nej då hade han antagligen skrivit det här och understrukigt att han är en av dom bästa spelarna i sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 5 November , 2008 Rapport Share Postad 5 November , 2008 vinner du nåt Tyvärr har jag heller inte sett honom förlora lika mkt som han brukar göra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
villerkiller Postad 5 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 5 November , 2008 asså era jævla idioter varfør sæger ni att jag førlorar nær jag vinner??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KOllopFiSH Postad 5 November , 2008 Rapport Share Postad 5 November , 2008 asså era jævla idioter varfør sæger ni att jag førlorar nær jag vinner??? hehe dumma jævla idiot. hehehehehe, alla vet ju att det ær tehehe willros som vill ****** farsans gris Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tågrånarn Postad 5 November , 2008 Rapport Share Postad 5 November , 2008 asså era jævla idioter varfør sæger ni att jag førlorar nær jag vinner??? Undebar blogg men jag blir mer förvirrad för varje gång jag är inne här.. Är det level, 12års kris, ADHD eller nåt helt nytt spännande? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
najvik Postad 5 November , 2008 Rapport Share Postad 5 November , 2008 jag tillhör minoriteten som faktiskt inte tycker du är kass på 5-manna... Helt ok TAG med lite skumma spel men absolut vinnande... men tyvärr så är du IMO helkass HU...håll dig till 5max å kommer det gå bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
villerkiller Postad 5 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 5 November , 2008 hur jævla många hænder har vi spelat då? Vad nickar du? Jag har 24bb/100 iaf...vet inte omdet ær bra eller dåligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
villerkiller Postad 5 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 5 November , 2008 Nu vill jag fan ha ett svar: Varfør tycker alla att jag ær dålig nær jag inte ær det?? Vad fan ni har ingen aning om hur jag spelar...och du partyjack din tighta jævla donk, jag æger fan dig i SH och du vet det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
villerkiller Postad 5 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 5 November , 2008 Vafan jag ær inte TAG det ær ett som ær sækert! Spelar fan 26/22....Allltså LAG jævla donk!!! the willros ska 3beta er!! helvete ær snart uppe på2.5 /5 igen! så akta er era jævla tighta donks!! JAG SKA FNA STACKA SØNDER ER!! uiowadosajd osakldajkdlakødsaløøkdløsæad FARRSANS GRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS... nøff nøff nøØFF NØFF IIIHH ÅHHHHHHHHH Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hampulito Postad 5 November , 2008 Rapport Share Postad 5 November , 2008 Vafan jag ær inte TAG det ær ett som ær sækert! Spelar fan 26/22....Allltså LAG jævla donk!!! the willros ska 3beta er!! helvete ær snart uppe på2.5 /5 igen! så akta er era jævla tighta donks!! JAG SKA FNA STACKA SØNDER ER!! uiowadosajd osakldajkdlakødsaløøkdløsæad FARRSANS GRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS... nøff nøff nøØFF NØFF IIIHH ÅHHHHHHHHH 26/22 på 5manna är TAG. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
green__ Postad 5 November , 2008 Rapport Share Postad 5 November , 2008 Tja tightsson! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
villerkiller Postad 5 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 5 November , 2008 26/22 på 5manna är TAG. seriöst håll käften stängd om du inte ska ****** farsans gris din dumma åsna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
easylife Postad 5 November , 2008 Rapport Share Postad 5 November , 2008 (redigerade) . Redigerad 21 Juni , 2016 av easylife Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 5 November , 2008 Rapport Share Postad 5 November , 2008 ta lite av villers droger så ska det säkert gå bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
villerkiller Postad 5 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 5 November , 2008 Tja tightsson! Tja jävla donksson Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 5 November , 2008 Rapport Share Postad 5 November , 2008 lol vilket humör Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hampulito Postad 5 November , 2008 Rapport Share Postad 5 November , 2008 villerkiller: Jag är en väldigt ambitiös 0,5/1 grinder på svenska spel som ser upp till dig. Min fråga till dig är hur du kan vara såpass vinnande på 1/2 som du faktiskt är. Du har blivit någon form utav en ledstjärna för mig då jag för stunden försöker ta det stora steget från 0,5/1 till 1/2. vilka är enligt dig de största skillnaderna mellan 0,5/1 och 1/2 och hur ska bära mig åt för att bli lika vinnande som dig ? Lägg ner för fan, hela grejen känns som en parodi på CDS. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
villerkiller Postad 5 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 5 November , 2008 villerkiller: Jag är en väldigt ambitiös 0,5/1 grinder på svenska spel som ser upp till dig. Min fråga till dig är hur du kan vara såpass vinnande på 1/2 som du faktiskt är. Du har blivit någon form utav en ledstjärna för mig då jag för stunden försöker ta det stora steget från 0,5/1 till 1/2. vilka är enligt dig de största skillnaderna mellan 0,5/1 och 1/2 och hur ska bära mig åt för att bli lika vinnande som dig ? Hej lättliv Först måste jag få veta om du menar allvar eller inte? för om du inte gör det kan du lika gärna gå och **** farsans ****. OK? Om du menar allvar (Vilket du förmodligen gör ) så vill jag bli din mentor. Kan jag få ditt nick svs så ska jag raila dig när du spelar OK? sry om jag verkar vrång, men det finns så många skitstövlar ute i denna värld : Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tiodom Postad 5 November , 2008 Rapport Share Postad 5 November , 2008 Hej lättliv Först måste jag få veta om du menar allvar eller inte? för om du inte gör det kan du lika gärna gå och **** farsans ****. OK? Om du menar allvar (Vilket du förmodligen gör ) så vill jag bli din mentor. Kan jag få ditt nick svs så ska jag raila dig när du spelar OK? sry om jag verkar vrång, men det finns så många skitstövlar ute i denna värld : Du är verkligen 1 av dom där stövlarna, seriöst sluta bete dig som en jävla pantad idiot och försök vara trevlig? Tror du att folk ser upp till dig som person.. hahaha Du är säkert inte totalt kass på poker, men alla vill se dig gula för det händer nog rätt snart med din attityd som följer med dig i borden. peaacceee Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts