Frank_Connection Postad 13 Juli , 2008 Rapport Postad 13 Juli , 2008 Sprang in i den här turneringsfunktionen på PokerPayback nu på morgonkvisten, onekligen praktisk för den som ska planera sitt turneringsspelande. Turneringsfunktion Går att sortera turneringarna efter inköp, garanti, starttid osv. Citera
Fnii! Grrp! Postad 13 Juli , 2008 Rapport Postad 13 Juli , 2008 Tack. Jag letar efter något liknande med 24/7-täckning. Några tips? Citera
patrik7409 Postad 13 Juli , 2008 Rapport Postad 13 Juli , 2008 Sprang in i den här turneringsfunktionen på PokerPayback nu på morgonkvisten, onekligen praktisk för den som ska planera sitt turneringsspelande. Turneringsfunktion Går att sortera turneringarna efter inköp, garanti, starttid osv. Fin sida, men det kunde ju va bra om inköpen var lite lägre för oss dödliga. Citera
Applefish Postad 13 Juli , 2008 Rapport Postad 13 Juli , 2008 Noterade att det inte är någon turnering från stars, någon som vet varför? Citera
okocha Postad 13 Juli , 2008 Rapport Postad 13 Juli , 2008 Noterade att det inte är någon turnering från stars, någon som vet varför? De har väl ingen deal med stars. It's all about money. Citera
Fnii! Grrp! Postad 13 Juli , 2008 Rapport Postad 13 Juli , 2008 Jag har som sagt letat efter ett bra turneringschema. Gärna 24/7. Gärna många sajter. Gärna filtreringsfunktioner. Varför hittar jag ingen sån? Det borde väl ändå finnas nånstans? Citera
Frank_Connection Postad 13 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 13 Juli , 2008 Fin sida, men det kunde ju va bra om inköpen var lite lägre för oss dödliga. Det lär väl gå satelliter på $5-10 till de flesta av turneringarna, är ju det man får pytsa i de garanterade turneringarna. Har precis som dig Fnii letat och det enda jag hittat är det här: http://www.pokertournamentsonline.com/ Vilket inte var så mkt att hänga i granen... Har skickat ett mail till PP och frågat om de kan utöka avdelningen och även om de kan tänka sig en mer heltäckande lösning, får se vad de säger.... Citera
Recommended Posts