Gå till innehåll

5 böcker bonus via two plus two


Matfrid

Recommended Posts

Eftersom jag inte hittade att någon skrivit om dem, tänkte jag upplysa litegrann om den bok-bonus som Two Plus Two har. Den finns på http://www.twoplustwo.com/bonus/.

 

Efter att ha registrerat sig på en pokersite och uppfyllt kraven får man välja 5 av twoplustwo's böcker gratis, 2 av de dyrare och 3 av de billigare. Kraven på spelade händer är i många fall, särskilt för de pokersiter som tillhör Cryptologic, lätta att tjäna in genom att spela på mikrobord. Böckerna kommer sedan med airmail. Jag har på så sätt fått tjugo böcker vid det här laget, med mycket lite ansträngning. De dyrare böckerna är rent guld (Sklansky, Harrington, Mathematics of Poker m.mn), och de billigare...tja, man får sig en komplett samling Mason Malmuth essäer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det fler bonusalternativ än WorldPokerTour som ingår i Crypto-nätet?

 

Vilka pokersiter som ingår ändras då och då. Pokerscout har en

List Of All Known Poker Sites som är oumbärlig för sådana här frågor. Sedan kan det vara klokt att inte ta sådana här erbjudanden från pokersiter som har bra deals av annat slag - t ex sådana som diskuteras i Stackback-delen av detta forum.

 

Det gäller att överhuvudtaget se upp med i vilken form man registrerar sig vid en pokersite. Gör man inte en egen deal kan det hända att någon annan gör det. Länken man klickade på kanske är en affiliate-deal för någon annan. Sedan sitter man där och tjänar in pengar åt dem så länge kontot används. Givetvis är det så det sker även i detta fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sedan sitter man där och tjänar in pengar åt dem så länge kontot används. Givetvis är det så det sker även i detta fall.

 

Tack för länken. Men jag fattade det som så att jag var tvungen att välja på de 5-6 siter som fanns listade på 2+2-länken du skickade i första posten? Och givetvis är jag medveten om problematiken med att tjäna pengar åt andra. Men för att bli mer konkret då: vilken/vilka Crypto-skin har du använt till den här bonusen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för länken. Men jag fattade det som så att jag var tvungen att välja på de 5-6 siter som fanns listade på 2+2-länken du skickade i första posten? Och givetvis är jag medveten om problematiken med att tjäna pengar åt andra. Men för att bli mer konkret då: vilken/vilka Crypto-skin har du använt till den här bonusen?

 

Worldpokertour, som är det enda av de fem 'deals' jag har som fortfarande listas. De byter rätt mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

World poker tour var väl inte så imponerande?

5 böcker +10xMPP bonus utan rakeback för 1000MPP.

Tar nog hellre 1200spänn mer i rakeback+bonus på annan crypto site än 5 böcker.

 

Det är just det jag menade med "Sedan kan det vara klokt att inte ta sådana här erbjudanden från pokersiter som har bra deals av annat slag ". Dvs jag tycker att det är bra om dom är rätt kassa, så att man inte bränner sina schanser på en bra site bara för några böcker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...