Gå till innehåll

Hatab2b - hur går det för honom?


LuckyStar5.1

Recommended Posts

Vad jag förstått har han gjort ett par vettiga investeringar, skaffat pök och gått ner i både tempo och nivå.

+1 som man skriver.

 

Annars så hade vi hade en lång diskussion på MSN igår om Mark Metcalf (läraren i I wanna rock-videon) och kom på att vi båda två verkligen gillade kommentaren "I've got a good mind to slap you fat face!!".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Saknar db:n som fan ...va ju lixom endel av varför man tittade in här innan.

 

Trots att jag har ett vagt minne av att det var honom jag hamnade i slagsmål med på stenstures i v-mo för typ 14 år sedan :lol:

 

Hoppas att pengarna gått till investeringar och inte PLO 50/100$-slask.

 

...och hoppas att det är den dära snygga öst-drömmen han skämmer bort ;)

 

Man ska väll sluta på topp är det sagt så...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tydligen "fusk" att spela med Ronaldo säger han också:mrgreen:

 

Jo, men hur normalt är det att samma spelare överlever en rush på 75 meter, 7 glidtacklingar från Real Madrids mittfält, en avslutande höfttackling från Mazzerati utan att bollen lämnar hans fötter för att sedan ha kraft nog att panga upp bollen i bottre krysset?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, men hur normalt är det att samma spelare överlever en rush på 75 meter, 7 glidtacklingar från Real Madrids mittfält, en avslutande höfttackling från Mazzerati utan att bollen lämnar hans fötter för att sedan ha kraft nog att panga upp bollen i bottre krysset?

 

Standard PES

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, men hur normalt är det att samma spelare överlever en rush på 75 meter, 7 glidtacklingar från Real Madrids mittfält, en avslutande höfttackling från Mazzerati utan att bollen lämnar hans fötter för att sedan ha kraft nog att panga upp bollen i bottre krysset?

 

Standard IRL imo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
Jag tackar och bockar och utlovar dagboksöppning om läkaren ger klartecken...

 

Läkaren? Inte Dr.Mengele hoppas jag :mrgreen:

Klart som fan du ska öppna db igen.. Pf har inte varit sig lik sen du la ner din. Tror det är ganska många som delar min åsikt :lol:

 

Blir de nå fler FTOPS event btw?

Väl mött// Yberslaskar´n

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...