Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Vad jag förstått har han gjort ett par vettiga investeringar, skaffat pök och gått ner i både tempo och nivå.

+1 som man skriver.

Annars så hade vi hade en lång diskussion på MSN igår om Mark Metcalf (läraren i I wanna rock-videon) och kom på att vi båda två verkligen gillade kommentaren "I've got a good mind to slap you fat face!!".

Postad

Saknar db:n som fan ...va ju lixom endel av varför man tittade in här innan.

Trots att jag har ett vagt minne av att det var honom jag hamnade i slagsmål med på stenstures i v-mo för typ 14 år sedan :lol:

Hoppas att pengarna gått till investeringar och inte PLO 50/100$-slask.

...och hoppas att det är den dära snygga öst-drömmen han skämmer bort ;)

Man ska väll sluta på topp är det sagt så...

Postad
Skulle inte hata flytta till malmö? Har han gjort det/när gör han det?

Det ryktas om att han bor ngnstans vid nobeltorget och mirakulöst nog överlevt två besök i Rosengård utklädd till Arabisk tennisspelare...

Postad
Det ryktas om att han bor ngnstans vid nobeltorget och mirakulöst nog överlevt två besök i Rosengård utklädd till Arabisk tennisspelare...

LolISH:mrgreen: :mrgreen:

Så du har hittat din pärla från Öst är isåfall lycklig för din skull ha det najs

Postad
Han får spö av mig med 4-0 i snitt när jag är Uzbekistan o han är Spanien så han får kämpa på (=

Hur var det nu? Var det inte du som myntade begreppet: "I did NOT have a relationship with that woman"?

Postad
Tydligen "fusk" att spela med Ronaldo säger han också:mrgreen:

Jo, men hur normalt är det att samma spelare överlever en rush på 75 meter, 7 glidtacklingar från Real Madrids mittfält, en avslutande höfttackling från Mazzerati utan att bollen lämnar hans fötter för att sedan ha kraft nog att panga upp bollen i bottre krysset?

Postad
Jo, men hur normalt är det att samma spelare överlever en rush på 75 meter, 7 glidtacklingar från Real Madrids mittfält, en avslutande höfttackling från Mazzerati utan att bollen lämnar hans fötter för att sedan ha kraft nog att panga upp bollen i bottre krysset?

Standard PES

Postad

Standard IRL imo

• 4 weeks later...
Postad
GRATTIS HATA!!!! :-D Fin placering i FTOPS IX event2.. ÖPPNA DB:n igen oxå,ffs.. Så vi kan ta nacksving o krossa ALLA Slotbooms skit-teorier :mrgreen:

Jag tackar och bockar och utlovar dagboksöppning om läkaren ger klartecken...

Postad
Jag tackar och bockar och utlovar dagboksöppning om läkaren ger klartecken...

Läkaren? Inte Dr.Mengele hoppas jag :mrgreen:

Klart som fan du ska öppna db igen.. Pf har inte varit sig lik sen du la ner din. Tror det är ganska många som delar min åsikt :lol:

Blir de nå fler FTOPS event btw?

Väl mött// Yberslaskar´n